وزیر پیشنهادی با این حوزه آشنا است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شخصیتی آشنا به بدنه و چالش‌های این حوزه است.

علیرضا کاظمی افزود: اینجانب وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به فال نیک می‌گیرم زیرا که آشنایی سید محمد بطحایی با مجلس، بدنه آموزش و پرورش، شناخت فرآیندها، برنامه ها و چالش‌های این حوزه با تکیه بر سوابق اجرایی در سمت‌های مختلف از مهم‌ترین ویژگی‌های وی است.
وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش بیش از هر زمان دیگری به وزیری باتجربه، کاردان و آشنا به مشکلات و ساختار این حوزه نیاز دارد. وزیری که با درک مطلوب شرایط این سازمان عظیم و تاثیرگذار بتواند با تکیه بر سابقه و تجربه خود و بهره گیری از دانش فرهنگیان در حوزه‌های مختلف حرکتی جدید را در مسیر پرفراز و نشیب آموزش و پرورش ایران اسلامی رقم بزند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش نیاز به وزیری دارد که تداوم بخش و زمینه‌ساز ادامه نگاه مثبت دولت و جامعه ایران به نظام آموزش و پرورش باشد. همه ما فارغ از نگاه‌های سیاسی و جانبدارانه باید به موفقیت و اعتلای آموزش و پرورش بیندیشیم زیرا آینده ایران در مدارسی رقم خواهد خورد که امروز فرزندانمان در آن مشغول تحصیل هستند.
وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان نخستین عامل مؤثر در توسعه کشور و همچنین بخشی مهم در رشد و تحول اساسی جامعه، در دولت تدبیر و امید مورد توجه شخص رئیس جمهوری و سایر دولتمردان بوده است.
کاظمی ادامه داد: در این میان نگاه ویژه به نقش و اهمیت معلم در نظام تعلیم و تربیت یکی از اساسی ترین موضوعات مورد نظر این حوزه است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *