وزیربهداشت، باید طرح تحول سلامت را به سرانجام برساند

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس با بیان این که اقدامات وزیر بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت، وضعیت حوزه بهداشت و درمان کشور را ارتقا داد، گفت: دکتر هاشمی جزء وزاری پرکار و گل سرسبد کابینه دوازدهم است و با توجه به این که مبدع طرح تحول سلامت است، خود نیز باید این طرح را به سرانجام برساند.

بهروز بنیادی افزود: دکتر هاشمی از جمله افراد جدیدی بود که به کابینه معرفی شد و نشان داد که از توانمندی لازم برای مدیریت مطلوب وزارت بهداشت برخوردار است. وزیر بهداشت طرحی تحت عنوان طرح تحول سلامت آغاز کرد و نهایت تلاش خود را کرد تا به شکل مطلوبی پیش برود.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح تحول سلامت در ادامه با چالش های بودجه‌ای مواجه شد، ادامه داد: البته در بحث پرداخت بیمه‌ها، معوقات شرکت‌های دارویی و پزشکان متخلف دچار چالش شدیم که البته بخشی از آن به مشکلات اقتصادی کلی کشور برمی‌گردد و مربوط به شخص دکتر هاشمی نیست، اما در کنار مسائل، شاید اگر برنامه طرح تحول سلامت با سرعت کمتری اجرا می‌شد، می توانستیم از بسیاری از اتفاقات جلوگیری کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم با بیان این که وزیر بهداشت تیم کارشناسان خود را قوی تر خواهد کرد، گفت: حتما افراد جدیدی وارد سیستم مدیریتی وزارت بهداشت می‌شوند تا بتوان با مدیریت مطلوب طرح تحول سلامت را به ثمر رساند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *