نظارت بر حسن اجرای قوانین حمایتی ایثارگران به عهده مشاورین است

مشاور استاندار خراسان رضوی در امورایثارگران گفت: مشاوران امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی از حداکثر ظرفیت دستگاه‌ها در راستای خدمت به جامعه ایثارگری استفاده کنند.
حسن فتحی نیا روز گذشته در همایش مشاورین مدیران کل در امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی که در سالن شهید‌هاشمی نژاد بنیاد شهید و امورایثارگران استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب افزود: برگزاری جلسات شواری هماهنگی مشاوران ایثارگران با هدف بهره مندی از حداکثر توانمندی دستگاه‌ها و تجربیات آنان در راستای خدمت به جامعه ایثارگری تشکیل می‌شود.
وی تصریح کرد: مشاوران امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی مدیریت مطالبات قانونی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در سازمان‌های مربوطه عهده دار و اتخاذ رویه همسان در فرایند ارائه خدمات شایسته به ایثارگران راهبرد جدی شواری هماهنگی امورایثارگان استان است.
وی در همین راستا گفت: طبق آیین نامه اجرایی «ماده 63 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ، بنیاد شهید و امورایثارگران» دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و هماهنگی‌های لازم به منظور تشکیل منظم جلسات شورای در استانداری به ریاست معاون اجتماعی ، سیاسی و امنیتی استانداری انجام گرفته است .
فتحی نیا در ادامه تاکید کرد: انتظار می‌رود در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا که به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و دبیری بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار می‌شود با برنامه مشخصی که تدوین شده به زودی شاهد ساماندهی بیشتر گلزار شهدا باشیم.
وی تصریح کرد: همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مشاوران امورایثارگران در دستگاه‌های اجرایی با ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری از آزادگان دستگاه مربوطه تجلیل و قدردانی به عمل می‌آورند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *