نجات جان مادر و نوزاد توسط پزشک اورژانس بیمارستان امدادی مشهد

پزشک اورژانس بیمارستان امدادی شهید کامیاب از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با اقدام به موقع موفق به نجات جان مادر و نوزادش شد.

دکتر شکری پزشک اورژانس بیمارستان شهید کامیاب در این رابطه گفت: با تماس تکنسین‌های اورژانس 115 مبنی بر وخامت شرایط مادر باردار و نبود زمان برای انتقال به بیمارستان‌های دیگر، مادر به بیمارستان کامیاب منتقل شد.

وی گفت: با انتقال مادر به این مرکز و حضور در آمبولانس مشخص شد که مادر در مراحل زایمان قرار گرفته اما جنین به شکل بریچ بوده و با پا در حال متولد شدن بود و گردن و سر وی در کانال زایمانی گیر کرده بود.

پزشک اورژانس بیمارستان امدادی شهید کامیاب افزود: با اقدامات سریع و به‌موقع و همکاری تکنسین‌های اورژانس و چند تن از پرستاران، نوزاد متولد شد.

دکتر شکری خاطر نشان کرد: نوزاد در لحظات نخست تولد دچار آپنه شده بود و تنفس نداشت که با همکاری و اقدام متخصص بیهوشی، جان وی نجات یافت و دیده به جهان گشود.

وی با بیان اینکه با وجود زایمان این مادر 37 ساله با ریسک بالا، همکاری و اقدام بموقع موجب نجات مادر و نوزادش شد گفت: این مادر و نوزاد پس از ثابت شدن شرایط برای بستری به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *