مشکلات زیاد است، قرار نیست کابینه‌ جدید انقلاب کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با توصیه به رسانه‌ها برای توجه به اولویت‌های کشور، گفت: همیشه نگاه کنید که مسئولیت شما در قبال مصالح ملی چیست.

لاریجانی ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور جدی است و قرار نیست کابینه جدید هم انقلاب کند؛ همه باید با هم کار کنیم و لازمه این مسئله هم کمک رسانه ها است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان چند تن از خبرنگاران در ابتدای این نشست، از پخش زنده جلسات رای اعتماد توسط شبکه خبر سیما استقبال کرد و گفت: امیدوارم در سیگنال رسانی مشکل نداشته باشید.

او اعمال محدودیت های جدید برای رسانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: آمادگی داریم برخی محدودیت‌ها را حذف کنیم حتی محدودیت حضور خبرنگاران نشریات ماهانه را حذف خواهیم کرد. برای حضور خبرنگاران در صحن و کریدورهای مجلس منعی وجود ندارد؛ البته هر چه خبرنگاران در این دو بخش فعال‌تر باشند به نفع مردم و جامعه است. شما باید اراده ملت را به مباحث اصلی کشور معطوف کنید.

وی فدا شدن امنیت و منافع ملی در کشمکش های سیاسی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: در شرایط فعلی با وجود دستگاه و جریان‌های سیاسی، کارهای ملی بین درگیرهای سیاسی شهید می‌شود و برخی مصالح و امنیت ملی تحت الشعاع کشمکش‌های داخلی قرار می گیرد. نمی گویم کشمکش نباشد اما نباید کشمکش ها سایه خود را بر سر سایر مسائل کشور بیندازد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *