مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به امور زمین و مسکن در مشهد فعال شد

فعالیت مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به امور زمین و مسکن روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور مسئولان قضایی و مدیران شهرداری مشهد در این کلانشهر آغاز شد.

دادستان مشهد در این مراسم گفت: امروز اموال غیرمنقول مانند زمین و مسکن بیشترین ارزش را در بین سایر اموال دارند و هیچ اقدامی آورده زمین و مسکن را ندارد.

غلامعلی صادقی افزود: تاکنون زمینهای تصرف شده زیادی خلع ید شده و در اختیار شهرداری مشهد قرار گرفته است تا پروژه‌های شهری اجرا و سرانه‌های شهر تامین شوند.

وی ادامه داد: هر پیگیری دستگاه قضایی باعث شده میلیاردها تومان از دست زمین‌ خواران و متصرفان خارج شود و با راه‌اندازی مجتمع تخصصی زمین و مسکن پرونده‌های این حوزه در شعبه خاص مربوط به خود رسیدگی می شود.

دادستان مشهد گفت: پرونده‌های زیادی در حوزه زمین و مسکن وجود دارد و موقوفات صوری تصرف شده، زمینهای ملی و موقوفات آستان قدس نیز تعداد مهمی از این پرونده‌ها را تشکیل می‌دهند که آزادسازی شده اند.

صادقی اظهار داشت: بطور معمول در پایان هر دوره کاری خوبیها و بدیهای دستگاههای مختلف به دستگاه قضایی گزارش می‌شود تا ببینیم دستگاهها چقدر به وظایف قانونی خود عمل کرده‌اند. براساس سوابق موجود در دادسرا و دادگستری دوره مسوولیت شهردار فعلی و شورای چهارم شهر مشهد جزو پاکترین دوره‌های مدیریت شهری مشهد است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *