عشق خودروهای ژاپنی و دست های در حنا مانده باند تهرانی

گردانندگان باند حرفه ای سرقت خودروهای سواری ژاپنی معروف به تهرانی در مشهد دستگیر شدند.

از چندی قبل گزارش سرقت خودروهای سواری گران قیمت تولید کشور ژاپن در شهر مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ محمد بوستانی گفت: پیگیری این پرونده با توجه به سیستم های ضد سرقت این خودروها پلیس را در برابر یک راننده حرفه ای سرقت قرار داد و ماموران انتظامی با پیگیری آخرین سرقت اعلامی به پلیس و رد زنی های گسترده چند قطعه از وسایل این خودرو در یک تعمیرگاه با قیمت یک هشتم قیمت واقعی برای فروش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را بازرسی و قطعات باز شده از خودروی سرقتی که در یکی از خیابان های مشهد رها شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم در تحقیقات اولیه همدست خود که او نیز متخصص تعمیر خودرو بود را به پلیس معرفی کرد و مأموران انتظامی این فرد را نیز دستگیر و در بازرسی از مغازه مکانیکی مقادیر دیگری وسایل سرقتی کشف کردند.

سرهنگ بوستانی اظهارکرد: ادامه تحقیقات این پرونده چهره سومین عضو باند حرفه ای سرقت معروف به باند تهرانی را نمایان ساخت و ماموران انتظامی این متهم را نیز دستگیر کردند.

اعضای باند در تحقیقات بعدی پرونده تاکنون به سرقت دو دستگاه خودروی سواری ژاپنی دیگر در محدوده بلوار هاشمیه و هفت تیر مشهد و همچنین دستبرد وسایل داخلی چند دستگاه خودروی دیگر اعتراف کرده و گفتند لاشه خودروهای مسروقه را در مناطق هاشمیه و آب و برق مشهد رها ساختند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تحقیقات از اعضای این باند سرقت برای دستگیری دیگر متهمان پرونده و همچنین کشف سرقت های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *