عباسی: ای کاش زودتر مشکلات مرتفع شود

مالک باشگاه سیاه‌جامگان خراسان از آغاز به کار تیم فوتسال بانوان این باشگاه با مدیریت شجاعی خبر داد.

«محمدرضا عباسی»، در خصوص تشکیل تیم فوتسال بانوان سیاه‌جامگان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت با تشکیل تیم فوتسال بانوان سیاه‌جامگان خواستیم خبر خوشی به بانوان فوتبال‌دوست خراسانی بدهیم، حمیرا شجاعی نیز مدیریت این تیم را برعهده خواهد داشت و به زودی با اعلام سرمربی این تیم، کار آغاز خواهد شد.

وی افزود: حمیرا شجاعی خود نیز از افراد باتجربه در ورزش و آموزش و پرورش است که پذیرفت در این راه ما را همراهی کند.

عباسی در خصوص تساوی هفته نخست تیم سیاه‌جامگان مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: در برابر ذوب خیلی خوب کار کردیم، واقعیت این است که فضای همدلی میان بازیکنان تیم به خوبی دیده می‌شود و همین همراهی سبب شده تا دقیقه 90 تیم برای موفقیت تلاش کند. امیدوارم در دیدار با سپیدرود هم به همین شکل پیش برویم و در شب تولد حضرت رضا (ع) عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در رابطه با صحبت‌هایی مبنی بر حضور تنها 3 هزار نفر از هواداران سپیدرود در ورزشگاه عضدی رشت گفت: در خصوص مسائل امنیتی مربوط به ورزشگاه عضدی مسئولان شهرستان رشت بهتر می‌توانند صحبت کنند. فکر می‌کنم این ورزشگاه نیز هم سن و سال ورزشگاه تختی مشهد است اما می‌بینیم که با دلسوزی و تدبیر مسئولان رشت و گیلان همچنان برای لیگ برتر از این ورزشگاه استفاده می‌شود اما ورزشگاه تختی از گردونه خارج شده‌ است.

عباسی افزود: به تعداد افراد حاضر در ورزشگاه در دیدار افتتاحیه لیگ نگاه کنید. واقعا این تعداد هوادار شایسته دیدار افتتاحیه لیگ برتر بود؟ امیدواریم که مدیران استانی و شهری در خراسان رضوی با همدلی بیشتر موارد مربوط به مشکلات ورزشگاه امام رضا(ع) را حل کنند تا ان‌شاءالله شاهد برگزاری دیدارهای خانگی تیم‌های مشهدی در این ورزشگاه باشیم.

وی تصریح کرد: امیدوار بودم تا این هفته همزمان با تولد امام رضا (ع) این ورزشگاه با دیدار پدیده و سپاهان افتتاح شود. حالا که هم فرماندار و هم تربیت‌بدنی آستان قدس معتقدند مشکلی برای برگزاری دیدارهای فوتبال در این ورزشگاه ندارند ای کاش زودتر این مشکلات کوچک مرتفع شود تا بتوانیم از این ورزشگاه استفاده کنیم. با توجه به مکان ورزشگاه امام رضا (ع) مسلما هواداران فوتبال با وسیله نقلیه شخصی به این ورزشگاه نخواهندآمد و تمامی مسائل را رعایت خواهندکرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *