عاملان چاپ و انتشار نقوش انحرافی در مشهد دستگیر شدند

سه پسر جوانی که متهم به چاپ نقوش و جزوه‌های فرقه‌های انحرافی در مشهد بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی با اعلام این خبر افزود: تیم‌های گشت و کنترل پلیس امنیت عمومی استان در اقدامی ملاهای به سر نام‌های از چاپ و انتشار نقوش و جزوه‌های فرقه‌های انحرافی در مشهد دست یافتند.

سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: تحقیقات میدانی تیم های ویژه پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی با ردزنی‌های گسترده منجر به شناسایی منزل مسکونی در محدوده بلوار پیروزی مشهد شد که مرکز چاپ این نقوش و جزوه‌ها و همچنین محل توزیع مواد مخدر بود و افراد مشکوک و معتاد به آن رفت و آمد داشتند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس پس از تکمیل اطلاعات تحقیقی پرونده با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه منزل مسکونی مورد نظر را بازرسی کرد. پلیس در بازرسی از این منزل مسکونی که رنگ آمیزی و دکوراسیون داخلی خاص آن شبیه فرقه‌های انحرافی بود تعدادی کتاب‌های فرقه‌های انحرافی، ۲۰۰ حلقه سی‌دی‌های غیرمجاز و غیراخلاقی، هزار و پانصد عدد استیکر چاپی با گرایش نماههای مصرفی که هر همان مگان به چاپ رسیده، تجهیزات رایانه ای، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، آلات و ادوات قمار و مقادیری مواد مخدر کشف کرد.

سردار امیری‌مقدم تصریح کرد: در این عملیات سه پسر ۲۰، ۲۱ و ۲۴ ساله که در منزل مسکونی حضور داشتند دستگیر و تحقیقات از آنها با دستورات تخصصی مراجع قضائی انجام شده است. فرمانده انتظامی خراسان رضوی با توصیه به شهر و نشان مبنی بر این که در صورت کسب اطلاعاتی در این خصوص مراتب را بلافاصله به فوربت های پلیسی ۱۹۰ و همچنین پل ارتباطی شهروندان با پلیس امنیت عمومی استان در تلگرام و پیام کوتاه با شماره تلفن ۹۰۶۱۱۰۱۸۳ » ، ارایه دهند تا پی گیری سریع و لازم به عمل آید. سردار امیری مقدم همچنین از خانواده ها خواست در فضایی صمیمانیه و با اعمال کنترل و نظارت های صحیح و دوستانه، به فرزندان خود در خصوص رفتارهای مجرمانه و حساسیت انتخاب دوست و همنشین آگاهی های لازم را ارائه دهند تا پیشگیری آگاهانه ای از بروز مشکلات احتمالی به عمل آید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *