شهادت «محسن حجعی» نماد عاشورایی شهامت یک ملت است

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهید حججی با تبریک این شهادت عاشورایی، امنیت شابسته ایران را مرهون خون شهدای از جان گذشته دانست.

سردار قادر کریمی با خانواده شهید محسن حججی دیدار و از آنان دلجویی کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این دیدار گفت: نهضت امام خمینی در تداوم نهضت حسینی شکل گرفت. در این مسیر مقدس شهدایی از جان خود گذشتند تا روح حسینی در این قیام مردمی زنده بماند.

 

 

سردار کریمی گفت: مدافعان حرم از جان و مال و هستی و آرزوهای خود گذاشتند تا اسلام را از گزند بدخواهان و بدطینتان دور بدارند و یا ارمغان آرامش و امنیت برای جامعه، آرزوهای شهروندان را به ظهور برسانند و احساس خوشبختی را به مردم هدیه دهند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: شهادت محسن حججی، شاخصه و ویژگی‌هایی دارد که نماد عاشورایی انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته و الگوی واقعی نثار جان برای امنیت نظام و انقلاب اسلامی را تعبیر می‌کند.

وی گفت: راه شهادت در نیروی انتظامی نیز باز است و مدافعان حریم امنیت کشور همان نیز در تلاش هستند تا نظم و آرامش را به جامعه اهداکنند. و در این راه مقدس جان در طبق اخلاص گذاشته و بندگان دلباخته آسمانی می شوند تا به برکت خون عزیزشان، درخت تمومضافه انقلاب اسلامی استوار و پابرجا بماند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با تبریک به پدر و مادر و همسر شهید محسن حججی که الگوی واقعی صبر و استقامت و مقاومت در راه دین هستند گفت: شهید حججی متعلق به جهان اسلام است و اسطوره ای است که ملت های آزاده دنیا او را شناخته و شهامت و از جان گذشتگی او را در تاریخ دفاع شجاعانه برای انسانیت و شریعت حفظ می‌کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: به برکت خون شهید حججی و هم‌رزمان آسمانی اش، ملت ایران سربلند است و اقتدار نظام اسلامی از این سرچشمه عاشقی جان می گیرد و ‌می‌خروشد. او از همه آرزوهای خود گذشت تا پدران و مادران، زنان و فرزندان و برادران و خواهران در جامعه اسلامی به آرزوهای خود برسند و ايين آن چيزى است که وزنه انقلاب و معیار سنجش وارستگی و برگزیدگی شهدای گلگون کفن است.

 

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با التماسی دعا از خانواده شهید جبهه حججی از بارگاه ملکوتی، امام رضا(ع) خواست امام رئوفه، توجه و عنایتی به سربازان ولایت در کشور ایران اسلامی داشته باشند تا بتوانند در انجام وظایف خطیر و مسئولیت سنگین تولید، برقراری و تحکیم نظم و امنیت عمومی تلاش کنند و پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *