رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی ابقا شد

«رضا رمضانی»، با کسب اکثریت آرا به مدت 4 سال دیگر رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی ماند.

پیش از ظهر دیروز مجمع انتخابی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی با حضور 16 عضو از 17 عضو مجمع انتخابی از جمله رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران، شهرستان‌ها و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

در این مجمع حسین بابایی، رضا رمضانی و محمدباقر نیازی به عنوان کاندیدا حضور داشتند که در پایان پس از رای گیری از اعضای مجمع رضا رمضانی توانست با کسب ۱۶ رای از مجموع ۱۶ رای اخذ شده به مدت ۴ سال دیگر ریاست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری را بر عهده بگیرد.

رمضانی در این مجمع انتخابی در خصوص برنامه‌های خود اظهار کرد: ایجاد توسعه و ایمن‌سازی پیست‌های ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی، افزایش کمی و کیفی منابع انسانی، استعدادیابی، آموزش و تربیت ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای، حفظ و ارتقای جایگاه قهرمانی موتورسواران و اتومبیل‌رانان در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی از جمله راهبرد‌های این هیات در ۴ سال پیش رو است.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای جذب منابع مالی غیر دولتی از طریق واگذاری پیست‌ها به بخش خصوصی، بهره‌گیری بیشتر از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تعامل و همکاری نزدیک با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان از جمله برنامه‌های هیات است.

رمضانی ادامه داد: همچنین اعزام افراد مستعد توسط هیات استان به دوره‌های آموزش مربی‌گری و داوری، تلاش برای اجرای برنامه‌های مربوط به حوزه ورزش همگانی و بانوان و همچنین افزایش فعالیت‌های فرهنگی و اصلاح ساختار مدیریتی هیات در خصوص بخش‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه با هدف چابک‌سازی منابع انسانی به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیرانی خراسان رضوی تاکید کرد: توسعه کمی و کیفی این رشته و جذب جوانان کمک خواهدکرد که حوادث در سطح خیابان‌ها کاهش یابد و هیجاناتی که سبب بروز حادثه می‌شود به پیست‌ها انتقال یابد که در این راستا فعالیت‌های خوبی برای فرهنگ‌سازی انجام شده اما باید با کمک سایر نهاد‌ها بستری به وجود آوریم که علاقه‌مندی و آشنایی جامعه با این رشته ورزشی افزایش یابد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *