خبیری: این شکست را فراموش خواهیم‌ کرد

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد می‌گوید ملی‌حفاری از همان ابتدا به دنبال کسب یک امتیاز بوده و در نهایت به این هدف دست یافته‌است.

«محسن خبیری»، پس از تساوی تیمش در هفته هشتم لیگ برتر مقابل ملی حفاری اهواز اظهار کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، فرش‌آرا و ملی‌حفاری فوتسال خوبی را در لیگ برتر ارائه می‌دهند، جا دارد تبریک ویژه‌ای به تیم ملی‌حفاری داشته باشم که برای حداقل امتیاز وارد میدان شده‌‍ بود و توانست به هدف خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: این تساوی برای فرش‌آرا نتیجه خوبی به حساب نمی‌آید، دو امتیاز راحت از دست دادیم. باید در بازی‌های بعدی بیشتر روی تمرکز بازیکنان کار کنیم تا بتوانند بازی را به خوبی مدیریت کنند.

خبیری خاطر نشان کرد: بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی را داشتند و زحمت زیادی کشیدند، در هر دو نیمه بازیکنان تیم ملی‌حفاری را تحت فشار قرار دادند ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برسانیم. این بازی را فراموش خواهیم‌کرد و قطعا برای جبران این نتیجه تلاش خواهیم کرد.

وی در خصوص عدم استفاده از سیستم پاورپلی در دقایق پایانی گفت: رو سیستم پاورپلی در طول هفته کار کرده‌‌بودیم و می‌دانستیم اگر تیم ملی‌حفاری نتیجه بازی را واگذار کند از سیستم پاورپلی استفاده خواهد کرد، با این حال اعتقادی به سیستم پاورپلی ندارم و در این بازی هم بازیکنان تمرکز خود را ازدست داده‌بوند و شاید اگر از این سیستم استفاده می‌کردیم، نتیجه بازی را واگذار می‌کردیم.

خبیری در خصوص عملکرد داوری در این بازی عنوان کرد: در خصوص عملکرد داور باید کارشناسان اظهار نظر کنند، نصیرلو در این بازی قضاوت خوبی داشت ولی داور دوم ضعیف عمل کرد و سبب شد که از ناحیه داوری متضرر شویم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *