تلنگر پدیده به تیم‌های لیگ برتری

تیم فوتبال پدیده خراسان موفق شد با چهار گل سپاهان اصفهان را شکست دهد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.

تیم‌های فوتبال پدیده مشهد وسپاهان اصفهان از ساعت ۱۹ جمعه گذشته با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه ثامن مشهد مقابل هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان رضا مهاجری موفق شدند با چهار گل سپاهان را شکست دهند. گل‌های سرخ پوشان پدیده را در این دیدار حسین مرادوند(۱)، محمد قاضی (۲۴)، امین قاسمی‌نژاد(۵۲) و محمد رضا خانزاده (۷۹) وارد دروازه طلایی پوشان کردند.

پدیده با این پیروزی چهار امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های ذوب‌آهن، سایپا، سیاه جامگان و نفت تهران به جایگاه دوم صعود کرد. سپاهان نیز با یک امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

همچنین در اواخر بازی و زمانی که مهاجم سپاهان قصد زدن ضربه آکروباتیک را داشت، با مدافع پدیده برخورد کرد و این موضوع باعث شد درگیری شدیدی میان بازیکنان دو تیم ایجاد شود.

 

انتظاراتم برآورده شد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد می‌گوید شاگردانش با همدلی توانستند مقابل سپاهان پیروز شوند و انتظارات او را برا آورده کنند.

«رضا مهاجری»، بیان کرد: یک بازی سخت را با نتیجه‌ای خوب پشت سر گذاشتیم. این برد حاصل تلاش تمامی ما بود و همراه با تولد امام رضا (ع) توانستیم به موفقیتی خوب برسیم.

وی افزود: بازیکنانم در زدن ضربات آخر به خوبی دقت کردند، انتظار برد از بازیکنانم داشتم و خوشحالم که توانستیم با چنین نتیجه‌ای به موفقیت برسیم. گل چهارم ما توسط دفاع راست ما و با کاری ترکیبی زده شد. این نشان می‌دهد که همدلیم و می‌توانیم به روزهای آینده امیدوار باشیم.

مهاجری درباره داوری مسابقه گفت: داوری مشکلی نداشت و زیبنده نیست که صحبت‌هایی مبنی بر اشتباهات تاثیرگذار داشته‌باشیم.

وی در رابطه با مشکلات مالی باشگاه تاکید کرد: تسویه حساب دو فصل گذشته صورت گرفت و ۵ درصد از فصل جدید نیز برای بازیکنان پدیده پرداخت‌شده‌است. امیدواریم اوضاع همین‌گونه پیش برود تا بدون حاشیه بنوانیم روی فوتبال خود تمرکز کنیم.

 

نمی‌توان اظهار نظر خاصی کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دیدار مقابل پدیده از ابتدا خوب پیش نرفت و باعث شد این تیم متحمل سنگین شکستی شود.

«زلاتکو کرانچار»، اظهار کرد: بعد از چنین باختی نمی‌توان اظهار نظر خاصی کرد زیرا متحمل شکست سنگینی شدیم. اوضاع از همان دقیقه نخست بر خلاف آنچه می‌خواستیم پیش رفت.

وی افزود: گل اول از روی نقطه کرنر به ثمر رسید، گل دوم هم در اثر خطایی بود که روی رسول نویدکیا انجام شد اما داور اعلام نکرد. سعی کردیم به بازی برگردیم اما پدیده از شانس‌های خود استفاده کرد.

کرانچار تاکید کرد: باید از این شکست درس بگیریم، پدیده سزاوارانه به پیروزی رسید و به این تیم تبریک می‌گویم. تلاش می‌کنیم اشتباهات انفرادی را اصلاح کنیم تا در ادامه لیگ موفق باشیم. خوب شد که این اشتباهات اینجا اتفاق افتاد تا بتوانیم در ادامه لیگ معایب را جبران کنیم. فکر می‌کردم که بازی سختی داشته‌باشیم، پدیده تیم خوبی است و این را به بازیکنانم تذکر دادم. بازیکنانم این بازی را راحت تلقی کردند و اصلاحات لازم قطعا انجام خواهد شد.

کرانچار در رابطه با داوری مسابقه گفت: تنها انتقادی که به وی دارم در همان صحنه منجر به گل دوم پدیده بود. آوانتاژهای خوبی داد، البته مصدومیت بازیکنان پدیده هم بیش از حد زمان بازی را گرفت که این باعث شد ریتم بازی کند شود و نتوانیم سرعت بازی را بالا ببریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *