برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم کوهسرخ

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم کوهسرخ از توابع شهرستان کاشمر خبر داد.

هادی جلالی در نشستی خبری با حضور فرماندار کاشمر برای برپایی بیمارستان صحرایی جهت خدمت‌رسانی رایگان بسیج جامعه پزشکی در شهر ریوش برگزار شد، یکی از رویکردهای اصلی بسیج جامعه پزشکی را خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه دانست و افزود: بدون شک اجرای این‌گونه برنامه‌ها باعث ایجاد روحیه امیدواری و اعتماد مردم به‌نظام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای استقرار بیمارستان صحرایی در شهر ریوش تمامی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است، اظهار کرد: بیمارستان صحرایی با تمام تجهیزات و ملزومات لازم و با 16 متخصص در شهر ریوش مستقر خواهند شد.

جلالی با اعلام اینکه این طرح در شهریورماه و به مناسبت هفته گرامیداشت دولت اجرا خواهد شد، گفت: مردم شهر ریوش و بخش کوهسرخ در این مدت از تمامی امکانات، خدمات پزشکی و سلامت به‌صورت رایگان بهره‌مند خواهند شد.

در این جلسه فرماندار کاشمر حمایت از محرومین به‌ویژه روستائیان را از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب و در همه برهه‌ها حمایت از محرومین به روستائیان مورد تأکید مسئولین نظام بوده است.

محمدحسن فرهادی اجرای این‌گونه فعالیت‌ها در مناطق محروم توسط جامعه پزشکی را نوعی ترویج فرهنگ مدیریت جهادی دانست و اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و وفاق بین بخشی با اجرای این‌گونه روش‌ها در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ کمک و خدمات‌رسانی به محرومین تلاش کنیم.

در ادامه محمدجواد یزدانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: بر اساس برنامه بسیج جامعه پزشکی یک تیم تخصصی به‌صورت دوره‌ای در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تمام خدمات پزشکی اعم از عمومی و متخصص به‌صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود، عنوان کرد: با توجه به کوهستانی بودن بخش کوهسرخ و محرومین منطقه حضور این تیم تخصصی ظرفیت ارائه خدمات در خورشان مردم عزیز کوهسرخ را فراهم خواهد نمود. امیدواریم در راستای افزایش سطح سلامت و بهداشت مردم منطقه گام‌های خوبی برداشته شود.

image_print
68 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *