بردسکن، یک کتابخانه برای 4 هزار عضو

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بردسکن گفت: مرکز این شهرستان با داشتن چهار هزار نفر عضو، تنها یک کتابخانه ای دارد که توان پاسخگویی به نیاز این شمار کتابخوان را ندارد.

رضا حاتمی با تاکید بر لزوم ایجاد کتابخانه‌های دیگری در این شهر اظهار کرد: در سطح این شهرستان چهار باب کتابخانه شامل کتابخانه‌های نهادی بردسکن و شهرآباد و نیز کتابخانه‌های مشارکتی انابد و روستای هدک، مجموعا با 45 هزار جلد کتاب وجود دارد.

وی افزود: در کتابخانه مرکزی استاد احمد آرام بردسکن 30 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف در اختیار مطالعه کنندگان قرار دارد.

وی از مراجعه روزانه 80 تا 100 نفر به کتابخانه استاد آرام بردسکن خبر داد و افزود: کتابخانه ‘گلچین معانی' شهر شهرآباد نیز مجهزترین کتابخانه کودکان استان را در خود دارد.

وی به برنامه‌های این اداره برای توسعه امور کتابخانه‌ای اشاره و بیان کرد: اکنون یک باب کتابخانه نهادی در شهر انابد در دست ساخت است که امید است تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

حاتمی همچنین از ساخت یک واحد کتابخانه مشارکتی در بوستان 15 خرداد بردسکن خبر داد و افزود: بردسکن اکنون به دست کم 2 باب کتابخانه دیگر نیازمند است.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *