ایران در نقض برجام پیش قدم نمی شود

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در نقض برجام پیش‌قدم نمی شود و به دام آمریکایی‌ها دچار نخواهد شد.
حمید بنایی اظهار کرد: ایران به مذاکره مجدد درباره برجام و مسائل هسته‌ای هم بر نخواهد گشت، کما اینکه به دنبال حفظ این سند بین المللی نیز خواهیم بود.
وی با اشاره به امضای تحریم‌های جدید علیه ایران توسط رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: تنها تبعاتی که این گونه اقدامات آمریکایی‌ها در بر خواهد داشت این است که بی اعتمادی مردم ایران و جامعه بین المللی نسبت به آمریکا بیشتر خواهد شد.
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا هیچ گونه ثبات و ایدئولوژی سیاسی در عرصه بین المللی از خود نشان نداده است، خاطرنشان کرد: هدف آمریکایی‌ها از اینکه خودشان در نقض برجام پیش قدم نمی‌شوند کاملا واضح است، آنها از نقض برجام توسط ایران به دو هدف می‌خواهند دست یابند، یکی نشان دادن عدم پایبندی ایران به توافقنامه برجام و دیگر اینکه جامعه جهانی و کشورهای 1+5 را علیه ایران بسیج کنند، به بهانه اینکه ایران به تعهدات خود پایبند نیست.
بنایی در خصوص تبعاتی که در نقض برجام برای هر کدام از طرفین وجود دارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه تفاهم نامه برجام به تایید سازمان ملل متحد رسیده، پس الزام حقوق بین الملل ضمیمه این تفاهم نامه است.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *