اولین دوره مسابقات خانوادگی ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان برگزار شد

اولین دوره مسابقات خانوادگی ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان رضوی در مجموعه پدیده شاندیز برگزار گردید.

در افتتاحیه این مسابقات، کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان، حسینی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی، محمدرضا سعیدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، محمدرصا خوش باطن مشاور مدیرکل و رئیس حوزه مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولین شهرستان حضور داشتند.

صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در افتتاحیه این رقابت ها اظهار کرد: خوشحالیم که شاهد برگزاری اولین دور مسابقات خانوادگی ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان در این مجموعه هستیم، خوشبختانه فعالیت های خوبی را هیأت استان انجام داده است که در راستای این اقدامات برگزاری مسابقات استانی یکی از اقدامات اثرگذار این هیأت می باشد.

وی با اشاره به اینکه طبق ارزیابی صورت گرفته هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان رضوی جز هیأت های برتر استان است، افزود: امیدوارم حضور خانوادها در ورزش بومی و‌ محلی باعث گسترش این رشته در سطح استان شود.

گفتنی است؛ اولین دوره مسابقات خانوادگی ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان رضوی در قالب ۶ رشته ورزشی به مدت یک روز و در بخش‌های بانوان، آقایان، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها برگزار شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *