اشتغال زایی نیاز اصلی مردم حاشیه شهر

مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد گفت: اگر تناسبی میان آبادانی حاشیه شهر و ایجاد اشتغال برای مردم در نظر گرفته نشود بزودی شاهد کوچ حاشیه نشینان به مناطق کم برخوردارتر خواهیم بود.

دکتر جعفر حصاری نژاد با بیان اینکه اشتغال زایی نیاز اصلی مردم حاشیه شهر است افزود: سپاد با گذشت 30 سال از فعالیت خود در حوزه عمران و آبادانی حاشیه شهر توانسته است منطقه ای گردشگری با بیش از 12 هزار فرصت شغلی ایجاد کند که بخش زیادی از این فرصت ها در اختیار ساکنان محله اسماعیل آباد و شهرک قدس قرار دارد.

وی تاکید کرد: پرداختن به مساله اشتغال و در نهایت معاش مردم می تواند سبب رشد و ترقی حاشیه شهر توسط خود ساکنان شود در صورتیکه تا کنون با احداث و افتتاح پروژه های مختلف در میان مناطق مسکونی، صرفا سبب افزایش قیمت زمین و خانه و در نهایت کوچ قشر ضعیف به محلی نامناسب تر شده است.

مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد در پایان با اشاره به فعالیت امروز دستگاه های اجرایی برای آبادانی حاشیه شهر، تصریح کرد: این شرکت طی 30 سال تلاش و سازندگی اقدامات موثر و قابل توجهی در آبادانی و ایجاد اشتغال برای حاشیه نشینان شهر انجام داده است و می تواند این تجربیات را در اختیار دستگاه های اجرایی و دولتی نظیر شهرداری، اداره راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی قرار دهد.

image_print
48 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *