از آمادگی بالایی برخوردار هستیم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: برای کسب سه امتیاز مقابل پارسیان شهر قدس به میدان می‌رویم و از آمادگی بالایی برخوردار هستیم.

«محسن خبیری»، در خصوص شرایط تیم فرش‌آرا برای دیدار با پارسیان  شهر قدس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه بعد از بازی که مقابل آتلیه تهران قم داشتیم توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم و تمرینات خود را با جدیت دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: بعد از بازی با آتلیه تهران قم نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کردیم تا در هفته پنجم بتوانیم شکست را جبران کنیم.

وی در خصوص تیم پارسیان شهر قدس تصریح کرد: با توجه به اینکه این تیم به تازگی به لیگ برتر صعود کرده شناخت کافی از این تیم نداریم ولی با این حال برای کسب سه امتیاز وارد میدان خواهیم‌شد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد افزود: با توجه به برگزاری دیدار هفته پنجم در مشهد، از هواداران خود تقاضا داریم در سالن شهید بهشتی حضور داشته‌باشند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند.

خبیری در خصوص عملکرد قدرت بهادری در جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: به قدرت بهادری به واسطه عملکرد قابل قبولش تبریک می‌گویم. امیدوارم موفقیت‌ها را تکرار کند و بتواند با روحیه بالا بعد از این مسابقات به ترکیب تیم فرش‌آرا اضافه شود.

وی در پایان در مورد مصدومان و محرومان تیمش خاطرنشان کرد: خوشبختانه محرومی نداریم ولی همچنان نمی‌توانیم از رحمان سارانی و معین افشار استفاده کنیم.

گفتنی است؛ تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور باید از ساعت 16:30 امروز پنجشنبه در سالن شهیدبهشتی مشهد به مصاف پارسیان قدس برود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *