ارسال 600 اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی مباهله

رئیس موسسه غدیرشناسی گفت: تاکنون 600 اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری مباهله ارسال شده که خراسان رضوی با 40 درصد آثار بیشترین اثر ارسالی به این جشنواره را داشته است.

حجت الاسلام سعید شاه آبادی روز یکشنبه در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: ارسال آثار به این جشنواره که از اسفند ماه پارسال آغاز شد تا آبان ماه امسال تمدید شده است.
وی با بیان اینکه نقاشی، مقاله پژوهی، پویا نمایی، داستان کوتاه و وبلاگ نویسی از جمله رشته‌های این جشنواره است اظهار کرد: بیشترین آثار ارسالی در زمینه وبلاگ و مقاله نویسی می‌باشد که هر کدام 200 اثر را به خود اختصاص داده است.
وی گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب علیه نظام اسلامی در حال فعالیت عملی، عمیق و ابتکاری هستند اما ما به صورت همایشی و نمایشی در این زمینه کار کرده ایم.
حجت الاسلام شاه آبادی افزود: دشمنان در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای نیز با تمام توان و با اسامی مختلف در حال تبلیغ هستند و تلاش می‌کنند با ایجاد شبهات، اعتقادات مردم و به ویژه نسل جوان را تضعیف کنند.
وی اظهار کرد: نیازمند بازنگری در فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و پاسخ به شبهات و معرفت افزایی هستیم که در این موارد فعالیت‌های زیاد انجام نشده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: تقویت مبانی اعتقادی نسل جوان در دوران کنونی که تهاجم فرهنگی دشمن گسترده است ضرورت اجتناب ناپذیراست.
سید سعید سرابی افزود: ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی یکی از راه‌های رسیدن به سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌ها است و باید سعی کنیم ترویج همراه با تعمیق معارف باشد.
وی اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری مباهله می‌تواند به عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی رویداد مشهد 2017 نقش خود را ایفا کند که نیازمند اطلاع رسانی بیشتر در زمینه این جشنواره فرهنگی و هنری هستیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *