نگاه ویژه به توسعه روستاها و کسب و کارهای خرد

 

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از خدمات شکوه میر شاهی تقدیر و محمد رضا شاه پسند به عنوان مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری منصوب شد.

علی رسولیان در این جلسه با تاکید بر توسعه روستاها و کسب و کارهای خرد، افزود: چارچوب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان با همراهی تمامی ارکان آن و پیگیری مستمر فرمانداران شهرستان ها شکل گرفته و ضمن ایجاد تعامل حداکثری و سازنده، بستر امید آفرینی را فراهم کرده است.

وی گفت: حوزه اقتصادی بعنوان بازوی عملیاتی و اجرایی الگو مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی می بایست نقش آفرینی اساسی در تمامی شهرستان های استان ایفا کند لذا بایستی با یک طرح نو و بهره گیری حداکثری از توان مردم و در مسیر اقتصاد مردمی گام برداشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: باید در حوزه اقتصادی تلاش مجدانه کرد تا به اهداف مدنظر استان و حقوق مردم دست یافت.

رسولیان ادامه داد: این مهم ایجاب می کند تا از پتانسیل معین های اقتصاد مقاومتی که از بین تشکل ها و بخش های خصوصی توانمند برگزیده شده اند و طی هفته های آتی به ١٠٠ مورد خواهد رسید نهایت بهره برداری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: پروژه های سرمایه گذاری استان در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بیش از ٩٢ هزار میلیارد تومان است و پیش بینی شده تا به ١٥٠ هزار میلیارد تومان برسد بنابراین استان نگاه ویژه ای برای پیگیری و عملیاتی شدن تک تک این پروژه ها دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *