رضایت خاطر حداکثری مردم از عملکرد پلیس فتا

جانشين رييس پليس فتا ناجا  از پليس فتا استان خراسان رضوي بازديد تخصصي بعمل آورد.

صبح روز چهارشنبه، سردار وحيد مجيد از فعاليت هاي پليس فتا استان و عملكرد ادارات تابعه آن بازديد تخصصي بعمل آورد.

در ابتداي اين بازديد رييس پليس فتا استان خراسان رضوي سرهنگ جواد جهانشيري با تشريح عملكرد فعلي و ارائه آمار جرايم سايبري گزارش مشروحي از عملكرد پليس فتا استان بيان کرد و افزود: مفتخريم كه سالانه شرفياب حضور حدود 28 ميليون زائر حرم رضوي از داخل و دو نيم ميليون زائر خارج از كشور در مشهدالرضا هستيم و در تلاشيم براي حفظ آرامش و احساس امنيت رواني اين عزيزان و مجاوران استان قدسي در فضاي سايبري ايجاد نماييم و لايق خدمتگزاري و  همجواري با علي ابن موسي الرضا(ع) با ارائه خدمات هرچه بيشتر باشيم.

سرهنگ جهانشيري ادامه داد: آمارها  از سال 90 الي 95 در بازه اي 5 ساله حاكي از رشد و گسترش جرايم سايبري بوده و ميانگين رشد و وقوع جرايم سايبري در مدت 5سال اعلام شده 131 درصد افزايش داشته است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: جرايم سايبري از ابتداي سال تا كنون در حوزه اخلاقي 37 درصد و در حوزه اقتصادي 35 درصد و 18 درصد اجتماعي و 10 ساير جرايم رشد داشته است و وضعيت استان خراسان رضوي به لحاظ وقوع جرايم سايبري و كشف آن و همچنين دستگيري مجرمين سايبري رتبه دوم در كشور بعد از تهران بزرگ را دارا مي باشد.

جهانشيري افزود: براي رعايت حقوق شهروندي و رضايت خاطر هرچه بيشتر شهروندان شهرستاني علاوه بر 5 شهرستان با جمعيت بالاي 200 هزار نفر در 12 شهرستان ديگر استان نيز پليس فتا تشكيل شده است تا شهروندان جهت پي جويي جرايم سايبري مجبور به طي مسافت براي اعاده حقوق سايبري خود نباشند.

در ادامه اين نشست تخصصي سردار وحيد مجيد ضمن تقدير از زحمات شايان توجهي كه در پليس فتا استان خراسان رضوي كه هم به لحاظ جغرافيا و هم به لحاظ پايتخت معنوي ايران بويژه سالجاري كه به عنوان پايتخت جهان اسلام مي باشد انجام شده است گفت: قدردان زحمات كشيده شده در پليس فتا كل كشور بويژه اين استان هستيم و در خصوص دستاورد پليس فتا همين اندازه كه در طي زمان كوتاهي توانسته است اعتماد ملي را به خود جلب نمايد نشان از رضايت خاطر شهروندان بوده و در تلاشيم با ارتقاء دانش و منابع و تجهيزات فني كارشناسان پليس فتا به رضايت خاطر حداكثري دست يابيم و بتوانيم بيش از پيش خدمتگزار شهروندان در جاي جاي ايران عزيز باشيم.

سردار مجيد افزود: در حال حاظر كارشناسان پليس فتا با انجام صحيح و به موقع ماموريت هاي خود مي بايست در حفظ و ارتقاء جايگاه بدست آمده تلاش نموده و با فعاليت هاي پيش دستانه خود دست مجرمين را از دامان شهروندان كوتاه نگه دارد و در حفظ امنيت فضاي سايبري تلاش مضاعف نمايند.

سردار مجيد در پايان به كارشناسان پليس فتا توصيه كرد: با تقويت باورهاي ديني و پياده سازي آن در خانواده و محل كار وجود خود را از مخاطرات فضاي سايبري مصون نگه داشته و از برخي گردابهاي مهلك اين فضا در امان بمانند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *