بیماران سندروم داون نیاز به حمایت دارند

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان برای حمایت از بیماران سندروم داون در فصل پیش‌رو با پیراهن شماره ۴۷ به میدان خواهد رفت.

«حسین بادامکی» که برای حمایت از بیماران سندروم داون در فصل جدید با شماره 47 به میدان خواهد رفت، گفت: این پیشنهادی بود که یکی از دوستانم داد و من هم در نهایت آن را قبول کردم. ما که نمی‌توانیم کار خاصی برای بیماران سندروم داون انجام دهیم، ولی این عزیزان باید بدانند که همیشه به فکرشان هستیم. من معتقدم که بیماران سندروم داون نیاز به حمایت دارند و نباید فراموش شوند.

وی شرایط تیم سیاه‌جامگان را مطلوب خواند و خاطر نشان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و خودمان را آماده بازی‌ها می‌کنیم. البته کار سختی در شروع لیگ داریم، چون میانگین سنی تیم پایین آمده است و از لحاظ تجربه نسبت به پارسال در سطح پایین‌تری هستیم. با این حال امیدوارم بازیکنان جوان تیم در فصل جاری خودشان را نشان دهند.

 

همه چیز بستگی به نظر شورای تامین دارد!

مدیرکل تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: تا شورای تامین استان موافقت نکند نمی‌توانیم با دوباشگاه پدیده و سیاه‌جامگان در زمینه استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) قرارداد ببندیم.

«علی اکبر هاشمی جواهری»، درباره مطالب منتشر شده مبنی بر اینکه آستان قدس رضوی قصد ندارد با وجود توافق با مسئولان باشگاه‌های پدیده و سیاه‌جامگان، ورزشگاه امام رضا (ع) را در رقابت‌های لیگ برتر در اختیار این دوباشگاه قرار دهد، گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد ما روی توافقی که با مسئولان دوباشگاه سیاه‌جامگان و پدیده داشتیم  هستیم اما شورای تامین استان با برگزاری بازی‌های این دوتیم دررقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مخالفت کرده است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا قراردادی با دوباشگاه پدیده و سیاه‌جامگان در مورد استفاده این دوباشگاه از ورزشگاه امام رضا (ع) منعقد شده هم تاکید کرد: تا شورای تامین استان موافقت نکند نمی‌توانیم قراردادی با دوباشگاه پدیده و سیاه‌جامگان در زمینه استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) ببندیم.

 

حضور کامرانی‌فر به عنوان نماینده ایران در کارگاه کارشناسان داوری آسیا

داور بین‌المللی کشورمان به عنوان نماینده ایران در کارگاه کارشناسان داوری آسیا در دوحه شرکت کرد.

دوحه پایتخت قطر میزبان کارگاه کارشناسان داوری آسیا است که این کارگاه 3 روزه افتتاح شد و تا پنجشنبه جریان خواهد داشت.

در این کارگاه 43 نماینده از 43 فدراسیون حضور دارند که حسن کامرانی فر، داور بین المللی کشورمان نماینده ایران در این کارگاه است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *