کارنامه سیاه دزد خیابانی با 300 فقره سرقت در مشهد

یکی از عاملان اصلی دستبرد به وسایل داخل خودرو سواری که شواهد موجود حاکی از ارتکاب 300فقره سرقت بود، در مشهد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی با اعلام این خبر گفت: از چند هفته قبل گزارش سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودروهای سواری در مناطقی از شهر مشهد به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: باتوجه به اهمت موضوع دستورات لازم برای بررسی سریع این سرقت‌ها صادر و پلیس مشهد ماموریت یافت، موضوع این سرقت‌ها را به طور ویژه پیگیری کنند. ماموران دایره تجسس و گشت‌های نامحسوس کلانتری سید در اجرای این عملیات گسترده که تمامی تیم‌های گشتی فرمانده انتظامی مشهد آن را دنبال می‌کردند به سرنخ‌هایی دست یافتند که مشخصات ظاهری یکی از عاملان سرقت‌ها را برای پلیس نمایان می‌ساخت.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری سیدی مشهد در این عملیات ضربتی با هدایت سرهنگ بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد و پس از چندین ساعت کنترل و مراقبت‌های ÷وششی توانستند متهم مورد نظر که همچون سایه‌ای در تاریکی حرکت می‌کرد در حال ارتکاب سرقت دستگیر کنند.

امیری‌مقدم تصریح کرد: جوان 23ساله‌ در تحقیقات اولیه پرونده اعتراف کرد به کریستال اعتیاد دارد و به دلیل تامین هزینه مواد خود دست به سرقت وسایل داخل خودروهاب سواری زده است. بیشتر سرقت‌های این سارق شب‌رو در خیابان‌های صبا، خاکستری، سپاه، مزدوری و سحر در منطقه سیدی مشهد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی به شواهد و ادله‌ای دست یافتند که حکایت از 300فقره سرقت توسط این سارق خیابانی ادامه دارد. این متهم دو همدست دیگر خود که در بعضی از سرقت‌ها او را همراهی می‌کردند را نیز به پلیس معرفی کرده که پلیس این دو جوان را نیز دستگیر کرد. عاملان این سرقت‌ها به مراجع قضایی معرفی شدند و بازجویی برای کشف سرقت‌های انجام شده ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *