لزوم اطلاع‌رسانی هوشمند در پایانه امام رضا(ع) مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: امروز برای رفاه حال بیشتر زائران و مجاوران باید به سمت هوشمند سازی در پایانه امام رضا (ع) حرکت کنیم.

سیدعلی حسینی اظهار کرد: طراحی پایانه‌ مسافربری امام رضا(ع) و مساحت عرصه زیاد آن سبب شده که در امر اطلاع‌رسانی به زائران و مسافران باید به سمت استفاده از فن‌آوری‌های نوین حرکت نماییم. برآیند این اقدامات باید به گونه‌ای باشد که زائران و مجاوران برای انجام کارهای خود با کمترین مشکل مواجه شوند.

وی بیان کرد: البته وجود ١٤٢ تابلوی اطلاع‌رسانی الکترونیکی در بخش‌های مختلف پایانه سبب شده این مشکلات را به حداقل برسانیم اما باید به سمت هوشمندسازی به خصوص در حوزه اطلاع‌رسانی حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: اقداماتی از قبیل بروز کردن تابلوهای اطلاع‌رسانی، گسترش تابلوها در زیر جایگاه‌های سطح عرصه پایانه و بهره جستن از دستگاه‌های نرم‌افزاری طرح‌های توسعه‌ای مورد توجه است که امید می‌رود با گسترش آن‌ها به خصوص در ایام خاص مانند عید نوروز یا دهه پایان ماه صفر که با حجم عظیمی از مسافران مواجه هستیم نقش مهمی در کاهش سردرگمی و مشکلات زائران ایفا کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *