پدیده و بلندپروازی‌های ممکن!

نماینده مشهد در چهارمین حضور این تیم در لیگ برتر خواسته های جدیدی را دنبال می کند تا تیم معمولی در لیگ هفدهم نباشد.

پدیده مشهد لیگ هفدهم چهارمین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند. تیم مشهدی که حالا با گذشت 4 سال تبدیل به یکی از تیم های با ثبات لیگ شده، بنابر اظهارات رضا مهاجری در فصل جاری لیگ برتر دیگر به دنبال حفظ خود در لیگ نیستند و عنوان های مهمی را دنبال می کنند که کسب سهمیه آسیایی در صدر آن قرار دارد.

  • قاضی جانشینی مناسب برای شاکری!

محمد قاضی بهترین گلزن نفت تهران در فصل گذشته که در لیگ و حذفی بیش از 15 گل به ثمر رسانده بود، آخرین خرید پدیده در فصل نقل و انتقالات بود. پدیده در ابتدای فصل نقل و انتقالات یونس شاکری را از دست داد اما مطمئنا قاضی جانشینی به مراتب مناسب تر برای این بازیکن است. امین قاسمی نژاد بهترین بازیکن دو فصل گذشته ماشین سازی نیز برای تقویت خط حمله شاگردان مهاجری به مشهد رفته است تا یکی از معضلات اصلی این تیم در خط حمله برطرف شود.

بابک حاتمی نیز در ابتدای فصل نقل و انتقالات خیلی زود جانشین حسن جعفری شد تا در سمت راست خط دفاعی پدیده جانشین یکی از بهترین بازیکن  این تیم در فصل گذشته شود. حسن جعفری فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان پدیده بود اما خیلی زود در پایان فصل به سپاهان پیوست تا این تیم یک سهمیه خود را برای خرید جانشین حاتمی استفاده کند. محمدرضا خانزاده نیز بعد از عملکرد قابل قبول در سیاه جامگان ترجیح داد تا ابتدای لیگ هفدهم به دیگر تیم مشهدی بپیونند.

  • خلعتبری، نامدارترین خرید پدیده

اکبر صادقی برای تقویت خط هافبک پدیده به این تیم پیوست تا تنها خرید مهاجری مرکز زمین باشد. محمدرضا خلعتبری اما نامدار ترین خرید پدیده بود. بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد و سایپا که البته توفیق چندانی نداشت، دوباره به مشهد بازگشت تا شاید در آخرین سال های فوتبالی خود دوباره طعم موفقیت را بچشد.

اضافه شدن فاکتور تجربه با استفاده از بازیکنانی مانند خلعتبری، خانزاده و قاضی بزرگترین تفاوت پدیده نسبت به فصل گذشته است و به همین دلیل رضا مهاجری می گوید که پدیده نسبت به فصل گذشته بهتر شده است.

لیگ هفدهم برای رضا مهاجری می تواند فصلی سرنوشت ساز باشد و سرمربی پدیده در سومین فصل حضور خود در این تیم امیدوار است تا با کسب سهمیه پدیده را از تیم معمولی در لیگ برتر، تبدیل به تیمی مهم و پر اهمیت کند و بلندپروازی های ممکن خود را در فصل جدید محقق سازند!

  • شرایط تیم ما بهتر شده است

رضا مهاجری که هم اکنون تیمش را برای اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه کرده در خصوص شرایط سرخپوشان مشهدی گفت: شرایط خوبی داریم. صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم و خودمان را مهیای آغاز رقابت های لیگ برتر می کنیم. با تیم زیر 23 سال عمان، یک تیم لیگ برتری از لیبی دیدار تدارکاتی برگزار می کنیم و آخرین بازی ما که سنگین هم خواهد بود با یک تیم از لیگ برتر ترکیه یا یک تیم هلندی خواهد بود.

وی ادامه داد: هوا به طرز غیر منتظره ای در اینجا گرم است. دو سال پیش که آمدیم هوا خیلی سرد بود و گرمکن خریدیم اما الان حدود 35 درجه بالای صفر است. البته گفته شده که امروز هوا رو به خنکی می رود.

مهاجری در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه اظهار کرد: خدا را شکر نفرات ما تقریبا تکمیل شده اند. خانزاده هم به اردوی ما ملحق شد و شرایط خوبی هم دارد. به تازگی تنها زامهران به دلیل مشکلات مالی از جمع ما جدا شد. نسبت به فصل قبل تیم بهتری داریم اما اصلا نمی خواهیم مانند فصل پیش، پیش بینی خاصی داشته باشیم. ممکن است اتفاقات عجیب رخ دهد. اگر یادتان باشد ما در برهه ای نزدیک به 10 بازیکن مصدوم داشتیم و در برهه ای دیگر با 5 برد پیاپی به کسب سهمیه نزدیک شدیم.

سرمربی پدیده درباره آخرین وضعیت دیارا سوبا خاطرنشان کرد: این بازیکن با ما قرارداد دارد و باید برگردد. فعلا بر سر مسائل مالی در حال مذاکره هستیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *