هنر نیست روی اختلافات داخلی بنزین بریزیم

رئیس مجلس گفت: مجلس فقط از کابینه‌ای که به فکر خدمت به مردم باشد، حمایت می‌کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شهید محمدحسین افتخاری از شهدای حادثه هفتم تیر1360 گفت: قطعاً در کنار تمام چالش‌های موجود از جمله مسائل سیاسی، فرهنگی، بین‌المللی و منطقه‌ای، مهمترین مسئله موضوع اقتصادی است که خوشبختانه در برنامه ششم توسعه به تقویت اقتصاد کشور و گسترش تولید توجه شده است تا با اجرای مفاد آن بستر تولید و صادرات فراهم شود.

دکتر لاریجانی با اعلام اینکه مجلس فقط از کابینه‌ای که به فکر خدمت به مردم باشد، حمایت می‌کند، تصریح کرد: دولت آینده باید در جهت رفع دغدغه‌های مردم و حل مشکلات اقتصادی تلاش کند نه اینکه حواس پرتی در مسائل دیگر داشته  و ذهنشان متفرق باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات برخی کشورها برای ایجاد دعوای شیعه و سنی در منطقه توطئه‌ کوچکی نیست، افزود: این کشورها قطعاً به دنبال بحران سازی در عرصه منطقه‌ای هستند، از طرف دیگر مسئله سازی اخیر آمریکا در تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران نیز نشان‌دهنده آن است که این کشور به دنبال ایجاد سلسله اقدامات بین‌المللی علیه ایران است که قطعاً باید در این رابطه هوشیار بود و برای پایداری انقلاب زحمت کشید.

وی با بیان اینکه رمز پایداری انقلاب اسلامی همبستگی داخلی است، گفت: قطعا باید اختلاف‌ها را کم کنیم زیرا همواره زمینه بروز اختلاف وجود دارد و اینکه ما بر روی مسائل بنزین ریخته و آن را شعله‌ور کنیم این اقدام هنر نیست از طرف دیگر سربلندی ایران به پیروی از ولایت فقیه وابسته است و شاهد بوده‌ایم که ولایت فقیه همواره بحران‌ها را در کشور خنثی کرده است.

لاریجانی لازمه توسعه کشور در بخش‌های مختلف را پیشرفت اقتصادی دانست و گفت: قطعاً با بیکاری و فقر نمی‌توان به اهداف بزرگ دست یافت از این رو مسئله مهم کشور تقویت توانمندی‌های اقتصادی است که باید آن را جدی بگیریم.

 

منبع: خبرآنلاین

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *