هدیه 50 میلیون تومانی به روستاهای پاک

معاون اجتماعی، سیاسی و  امنیتی استانداری خراسان‌رضوی گفت: هر روستایی که عاری از اعتیاد، بیکاری و طلاق باشد بلافاصله مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان هدیه به حساب روستا واریز می‌شود.

سید جواد حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور جمعی از دهیاران روستاها و مسئولان برگزار شد، با بیان اینکه این روستاها به نام روستاهای پاک نام‌گذاری شده‌اند، اظهار کرد: دهیاران و اعضا شوراها در روستاها باید در این خصوص تلاش کنند.

وی در ادامه گفت: در استان خراسان رضوی 84 پروژه در قالب طرح تقسیم‌کار ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برنامه‌ریزی و اجراشده و اجرای کامل این  84 پروژه، امکان جذب 400 میلیارد ریال دیگر را  فراهم خواهد ساخت.

معاون اجتماعی، سیاسی و  امنیتی استانداری خراسان‌رضوی همچنین با اشاره به اینکه در مسائل فرهنگی معتقدیم انقلاب اسلامی منبع و منشاء تولید فضیلت‌های فرهنگی در جهان است، افزود: اساس این راه اعتقادات و ایدئولوژی انقلاب اسلامی هست که نماد آن بارگاه منور رضوی است.

وی با اشاره به اینکه امروز به لحاظ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش است، به وضعیت امنیتی اشاره کرد و گفت: اگر امروز اطراف ما را دشمنان گرفته‌اند به خاطر انقلاب اسلامی است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *