«نشاط معنوی» در 78بقعه متبرکه استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت با عنوان «نشاط معنوی» در ۷۸ بقعه متبرکه استان با حضور ۸۰ روحانی برجسته خبر داد.

حجت الاسلام محمد احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: در راستای غنیمت شماری اوقات فراغت «طرح نشاط معنوی» برای هفتمین سال متوالی از ۱۷ تیر تا ۲۶ مرداد سال جاری به مدت ۶ هفته در ۷۸ بقعه متبرک استان با حضور ۸۰ روحانی برجسته برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبین این طرح عموم افراد به خصوص دختران و پسران دانش آموز در رده سنی ۷ تا ۱۸ سال هستند، اظهار داشت: فعالیت‌های این طرح به صورت برگزاری کلاس‌های مستمر شامل حفظ سوره واقعه، مباحث تربیتی و اخلاقی، مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، کلاس‌های مهارتی، احکام و ورزشی و تفریحی پیش بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه خیمه‌های معرفت شامل کودک و نوجوان، مشاوره عفاف و حجاب که جزء برنامه‌های فرهنگی خواهد بود هم برگزار می شود، ادامه داد:روایت گری رشادت‌های شهدای دفاع مقدس، تعامل با اداره‌های مرتبط با اوقات فراغت از جمله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های طرح نشاط معنوی می باشد.

حجت الاسلام احمدزاده با بیان اینکه از اساتید و سخنرانان حوزه کودک و نوجوان در این طرح استفاده خواهیم کرد، گفت: تلاش می کنیم که ۱۰۰ خیمه معرفت را در ۳۰ بقعه متبرکه استان برگزار کنیم و همچنین پیش بینی می شود امسال در این طرح بیش از ۵ هزار نفر شرکت کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *