مشهد میزبان دومین دوره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دومین دوره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان در مشهد برگزار می‌شود.

براتعلی منصوریان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه افزود: مشهدالرضا(ع) خواستگاه قرآنی کشور است و در سال ۲۰۱۷ بیشترین برنامه‌های قرآنی به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.
وی افزود: در همین راستا دومین دوره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان که ۲۵۰ نفر حاضر هستند که ۱۳۵ آقا و ۸۵ خانم شرکت‌کننده و ۳۰ داور حاضر هستند.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در رابطه با زمان برگزاری این رویداد، خاطرنشان کرد: این مسابقات از چهارشنبه ۱۴ تیر ماه به مدت ۵ روز برگزار می‌شود و صبح فردا از ساعت ۹ تا ۱۲ مراسم افتتاحیه این رویداد قرآنی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
منصوریان تصریح کرد: مرداد ماه امسال سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در مشهد برگزار می‌شود و خراسان رضوی در ارزیابی‌های صورت گرفته رتبه نخست کشور در این عرصه بوده است.
وی تاکید کرد: راه‌اندازی دارالرقرآن‌ها یکی دیگر از اقدامات استان بوده و تاکنون ۶۳ دارالقرآن در خراسان رضوی فعال شده است.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مسابقات بخش برادران در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و مسابقات بخش خواهران در مجمتع فرهنگی فدک آل محمد(ص) برگزار می‌شود و افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی و ملی به صورت مستقیم پخش می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *