مجلس به دنبال مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت مجلس با اشاره به جلسه مشترک فراکسیون ولایت با رئیس مجلس گفت: در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای متشکل از اعضای فراکسیون‌های سیاسی مجلس طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا را بررسی کند.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به جلسه صبح دیروز، فراکسیون ولایت که با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای برگزار شد، گفت: در ابتدای جلسه پیرامون مسائل داخلی کشور بحث و بررسی شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه پیرامون اقدامات اخیر کنگره و سنای آمریکا که موضع گیری خصمانه آنها در برابر جمهوری اسلامی را بار دیگر به اثبات رساند، بحث و گفت و گو شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اعضا بر این اعتقاد بودند که اقدامات خصمانه آمریکا نیاز به برخورد روشن جمهوری اسلامی دارد، اظهار داشت: مقرر شد جمعی از اعضای سه فراکسیون مجلس روی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا کار کنند تا پخته‌تر شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای آتی کمیته‌ای متشکل از برخی اعضای فراکسیون‌های مجلس بررسی دقیق تر روی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا را آغاز می‌کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *