فرد مظنون به قتل یک تبعه خارجی در مشهد دستگیر شد

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: فرد مظنون به قتل یک تبعه عراقی در مشهد دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

محمود کریمی افزود: نعمه هادی عبدالحسین از اتباع کشور عراق شب فروردین گذشته از هتل محل اقامت خود در مشهد خارج شده و دیگر بازنگشته بود. در پی این رخداد، صبح روز بعد جسد فردی مجهول الهویه در دوراهی طرقبه – شاندیز پیدا و پس از تطبیق مشخصات و بررسی دی.ان.ای مشخص شد جسد متعلق به همین تبعه عراق است.

وی افزود: این مرد به مقر پلیس احضار و پس از بدست آوردن دلایل کافی علیه نامبرده، با هماهنگی قضایی بازداشت و تحت نظر قرار گرفت. وی تاکنون به قتل نعمه هادی اعتراف نکرده اما شواهد و دلایل موجود مبنی بر دخالت وی در این قتل است لذا بررسی دقیق موضوع و بازجویی ادامه دارد.
کریمی در توضیح این دلایل گفت: ظهر روزی که نعمه هادی مفقود شد مبلغ 75 میلیون تومان از حساب مقتول خارج گردیده و به حساب همین دوست وی واریز می شود. با توجه به قرائن، سرنخ‌های بدست آمده و تماس تلفنی مظنون با مقتول در روز حادثه مشخص شد این مرد به شدت به دلیل خرید باغ مقروض بوده و یکی از چک‌هایش به مبلغ 27 میلیون تومان نیز برگشت خورده بود اما در همان روز حادثه همه بدهی‌های خود را حل و فصل می‌کند.

وی مدعی است در شب حادثه در منزل خود حضور داشته ضمن آنکه وجود مواد اشتعالزا و چوب در باغ و برخی شواهد دیگر هم بر نقش وی در این حادثه حکایت دارد. با این حال تحقیقات برای روشن شدن ابعاد جنایت و شناسایی همدستان احتمالی متهم ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *