رضا کیانیان حامی نمایش بچه‌های معلول جسمی «باران» شد

رضا کیانیان بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در صفحه مجازی خود با حمایت از حرکت بچه‌های باران مردم را به تماشای نمایش «پرنده و فیل» که توسط این بچه‌های معلول جسمی به صحنه می‌رود، دعوت کرد.

وی در صفحه مجازی خود نوشت: می‌دانم که شگفت زده خواهید شد، همه بازیگران نمایش معلول جسمی هستند و چنان اعتماد به نفسی دارند که ما باید از آنها بیاموزیم.

کیانیان درباره گالری نقاشی نیز که حاشیه این نمایش توسط اعضای گروه باران راه اندازی شده، گفت: نقاش نمایشگاه دختری است که به مدت سیزده سال قطع نخاع شده و هم اکنون مدیر یک شرکت است و با دهان نقاشی می‌کند.

وی همچنین نوشته است که همه بچه‌های مشهد هستند که برای این نمایش به تهران آمده و یک دنیا روحیه و حال خوب و اعتماد به نفس برایمان هدیه آورده‌اند.

براساس این گزارش، نمایش «پرنده و فیل» به نویسندگی داود کیانیان و طراحی و کارگردانی حمید کیانیان دارنده ۸ رتبه برتر و برگزیده جشنواره بین‌المللی، هفتم تا ۲۵ تیر ماه هر شب ساعت ۱۹، غیر از شنبه‌ها در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

نشانی این مرکز تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب داخل پارک لاله است. شماره‌های رزرو نمایش ۰۹۱۰۶۲۹۶۷۲۱-۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۲۱۸۸۹۸۰۷۲۱ است.

 

منبع: فارس

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *