روز قدس، روز تقابل جبهه اسلام در برابر کفر جهانی است

آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته، دوم تیرماه در حرم امام رضا (علیه‌السلام)، با تمجید از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: قبل از بیان هر مطلب، از حماسه‌آفرینی‌ها و پایمردی‌های شما برادران و خواهران و عزیزانی که امروز با زبان روزه در این راهپیمایی با عظمت شرکت فرمودید، متشکرم.

ایشان با اشاره برنامه‌ریزی صدساله برای ایجاد کشوری یهودی در قلب کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: روز قدس به فرموده امام، روز اسلام است، باید نسبت به تمام رهنمودهای پیامبرگونه امام و اوامر حکیمانه مقام معظم رهبری که در طول تاریخ انقلاب بیان فرموده‌اند، یک بازخوانی داشته باشیم، اینکه امام فرمودند «روز قدس، روز اسلام است»، آیا این شعار بود یا تیتر یک واقعیت بود که امام بیان فرمودند؟ به خاطر اینکه دشمن جریان غصب فلسطین را به‌عنوان تأسیس یک پایگاه و حرکت قطعی و اساسی در دل امت اسلام برای براندازی اسلام از صدسال پیش داشته است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه امروز کشورهای عربی، رژیم غاصب اسرائیل را به رسمیت می‌شناسند، خاطرنشان کرد: آنان کم‌کم آن همیّت عربی را از دست دادند، با اسرائیل تا اینجا آمدند که امروز در منطقه وحدت عربی عبری تشکیل‌شده و عرب‌ها در واقع وابسته به اسرائیل شده و در ظاهر هم تمام کشورهای عربی، اسرائیل را به رسمیت می‌شناسند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: همه افرادی که در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می‌کنند در جبهه دفاع از اسلام حضور دارند. آیت الله سید احمد علم الهدی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: روز قدس روز دفاع و مقابله جبهه اسلام با  کفر جهانی است. وی افزود: امروز، روز بیداری همه مسلمانان دنیا است چراکه دشمنان با هم متحد شده اند تا اسلام را از بین ببرند.

 

منبع: سایت خبری امام جمعه مشهد

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *