دستگیری ۲۱ سارق و ۷ خرده‌فروش مواد افیونی در تایباد

در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان تایباد ۱۷۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف و ۷۱ خودرو متخلف، ۲۱ سارق و ۷ خرده‌فروش مواد افیونی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد با اعلام این خبر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف و سارقان خیابانی و خرده فروشان مواد افیونی طی ۴۸ساعت گذشته در سطح شهرستان تایباد عملیاتی شد.

سرهنگ حسن ناگهانی افزود: در اجرای این طرح که با همکاری پلیس راهور، مبارزه با مواد مخدر، امنیت عمومی، آگاهی و کلانتری‌های سطح شهر عملیاتی شد ۱۷۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف، ۷۱ دستگاه خودرو متخلف و ۷ خرده‌فروش مواد افیونی و ۲۱سارق خیابانی و ۱۳نفر از ارازل واوباش به همراه قمه و سلاح سرد دستگیر شدند.

وی اشاره کرد: در بازرسی از غرفه‌های پایانه‌های مسافربری و بازار شهروند مقادیر زیادی کالای قاچاق از قبیل انواع پوشاک، کیف و کفش و پرده‌های تزیینی به ارزش ۵۰میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ ناگهانی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی در راستای برخورد با متخلفان تصریح کرد: استمرار این گونه طرح‌ها با هدف تحکیم مبانی امنیت و افزایش احساس امنیت عمومی بطور مستمر در این شهرستان اجرا و پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان با مخلان نظم و امنیت بطور جدی برخورد می کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *