داستان دنباله‌دار میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) از مسابقات لیگ برتر!

در حالی که برخی از سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی از توافق نهایی برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، خبر می‌دهند، اما این موضوع هنوز قطعی نشده و تصمیم نهایی در گرو نظر تولیت آستان قدس رضوی است.

مسؤولین سازمان لیگ برتر فوتبال ایران طی هفته گذشته بازدیدی را از ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد و همچنین ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) این شهر داشتند و بر عدم کیفیت لازم ورزشگاه ثامن الائمه (ع) برای برگزاری بازی‌های تیم های پدیده و سیاه جامگان تاکید کردند.

این در شرایطی بود که تیم اعزامی سازمان لیگ فوتبال ایران در این بازدید خود تنها ورزشگاه امام رضا (ع) را حائز شرایط لازم برای برگزاری مسابقات این دو نماینده فوتبال خراسان رضوی دانست و ورزشگاه ثامن الائمه (ع) را تا زمان ترمیم چمن ورزشگاه و البته تعمیر اسکوربورد آن فاقد شرایط لازم برای برگزاری بازی‌ها عنوان کرد.

 

هنوز توافقی صورت نگیرد

با این حال برخی از سایت‌های خبری خبر از برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) دادند، اما این طور که از شواهد پیداست هنوز توافق قطعی در این خصوص انجام نشده است.

یک منبع مطلع در گفت وگو با خبرنگار فارس با اعلام اینکه تایید نهایی برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) باید تنها با دستور شخص تولیت آستان قدس رضوی انجام گیرد، گفت: هنوز هیچ موضوعی در این باره قطعی نشده است، اما حجت الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش دارد، اما تصمیم‌گیری در این باره را به بعد از نظرات دقیق کارشناسان موکول کرده‌اند.

وی ادامه داد: تا امروز هنوز هیچ خبری درباره قطعیت برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) انجام نشده است و باید فعلا در این باره منتظر ماند.

این طور که گفته می‌شود، جلسه نهایی برای تصمیم‌گیری قطعی میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) قرار است امروز انجام شود و وضعیت این ورزشگاه برای لیگ برتر هفدهم مشخص شود.

 

استارت رفع نواقص ورزشگاه ثامن

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی نیز درباره اینکه سرانجام تکلیف باشگاه‌های سیاه‌جامگان و پدیده برای لیگ هفدهم پیرامون بازی در ورزشگاه‌های ثامن و امام رضا (ع) چه شد، گفت: کار رفع نواقص ورزشگاه ثامن را آغاز کرده‌ایم و حدود 10 روز است به صورت پی‌درپی با آستان قدس در حال مذاکره هستیم که اگر امکان داشته باشد، بازی‌های دو تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود.

مهدی برادران افزود: توافقات تا حدود 80 درصد حاصل شده و احتمالاً تنها بازی‌های دو تیم با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا برگزار نمی‌شود، چراکه ظرفیت این استادیوم جوابگوی مسابقات دو تیم با استقلال و پرسپولیس نیست.

گفتنی است؛ در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، تیم  سیاه جامگان میزبان ذوب آهن است، اما در برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران، مقابل این دیدار جمله  قابل تامل «نام ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود» را می‌توان دید!

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *