برپایی بزرگ‌ترین نمایشگاه گردشگری استان در پدیده شاندیز

معاون بهره برداری پدیده شاندیز با بیان اینکه برخی مجوزات برای برگزاری مراسمات فرهنگی، جشنواره‌ها و نمایشگاه ها در محموعه پدیده شاندیز تسهیل شده تصریح کرد: مقرر شده در شهریور ماه بزرگ‌ترین نمایشگاه گردشگری استان و جشنواره شیشلیک شاندیز با مجوز دستگاه‌های مختلف برگزار شود.

شوشتری معاون بهره برداری پدیده شاندیز اظهار کرد: از ابتدای شروع به کار مجموعه پدیده شاندیز مسئولان به حوزه فرهنگی معطوف شده و توجه وِیژه ای داشتند، همچنان که المان اصلی پروژه اشاره به هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت دارد.

وی افزود: در همین راستا در مجموعه پدیده شاندیز بالغ بر ۵۰ هزار متر فضای فرهنگی پیش بینی شده است که ۲۷ هزار متر آن در فضایی چهاربعدی مختص به این موضوع می‌باشد.

معاون بهره برداری پدیده شاندیز گفت: نگاه معماری محموعه پدیده در فضاهای فرهنگی و در سالن های مختلف معطوف به نقوش ایرانی اسلامی است.

وی افزود: فضای بازار «چپیره» به عنوان بازار قدیمی استان در سالن شاپینگ مال قرار دارد که در آن محصولات بومی با نگاه ویژه به عدم فروش محصولات خارجی در این بازار عرضه می‌شود.

شوشتری با بیان اینکه برخی مجوزات برای برگزاری مراسمات فرهنگی، جشنواره‌ها و نمایشگاه ها در محموعه پدیده شاندیز تسهیل شده تصریح کرد: فضای سنگ فرش یک کیلومتری پدیده از جمله این فضاها است که بهترین محل برای برگزاری جشنواره های بومی محلی و ملی است که مقرر شده در شهریور ماه بزرگ‌ترین نمایشگاه گردشگری استان و جشنواره شیشلیک شاندیز با مجوز دستگاه‌های مختلف برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام دهه کرامت ضروری است برای شرکت آحاد جامعه و سنین مختلف شور و شوق شهر در برگزاری مراسمات به خوبی تجلی پیدا کند لذا امکانات کامل در اختیار شهرستان به منظور نورافشانی و مراسمات ویژه در اختیار گذاشته خواهد شد.

 

منبع: طرقبه‌نیوز

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *