جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت مردم با کسی شوخی ندارد

طبق سنت هر ساله، تعدادی از علما و روحانیون استان، سه شنبه شب در ضیافت افطار، مهمان استاندار خراسان رضوی  بودند.
علی رضا رشیدیان در حاشیه ی این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از برکات این ماه،  ذخیره ی مناسبی برای یک سال خود برداریم.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، به واسطه ی استقرار نظام مقدس اسلامی، حاکمیت ارزش های دینی، اتحاد و انسجام مردم، به کشوری قدرتمند تبدیل شده است.
استاندار خراسان رضوی گفت: در 38 سال گذشته، دشمنان از تمام توان خود برای ضربه زدن به این نظام مقدس استفاده کردند که آخرین توطئه کور و شوم آنان، عملیات تروریستی در حرم امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی بود.
رشیدیان اظهار داشت: در همان زمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند این ترقه بازی ها در عزم ملت ایران خللی وارد نمی کند و مردم مستحکم ایستاده اند و دشمنان سیلی سختی خواهند خورد.
وی با اشاره به عملیات موفق موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت مردم و حفظ تمامیت ارضی خود با کسی شوخی ندارد.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که دشمنان هزینه های بسیار سنگینی برای مخدوش کردن امنیت ایران هزینه می کنند که به دلیل همراهی مردم با نظام و دولت همواره این توطئه ی آنان خنثی شده است؛ اظهار امیدواری کرد: با هوشیاری تمامی عوامل دست اندر کار دیگر شاهد چنین اقدامات تروریستی در کشور نباشیم.
رشیدیان تصریح کرد: اگر چه مردم دارای سلائق مختلف و گرایشات سیاسی متفاوتی هستند؛ اما در منافع، مصالح و امنیت ملی همیشه در کنار یکدیگرند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت یازدهم در استان پرداخت و گفت: به مدد همراهی تمامی بخش های دولتی و خصوصی اقدامات ارزشمندی در حوزه های مختلف صورت گرفته است.
استاندار خراسان رضوی افزود: تنها در حوزه ی اشتغال، سال گذشته 100 هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شد که پس از تهران بالاترین میزان در کشور است.
رشیدیان اظهار داشت: علی رغم تمامی اقدامات صورت گرفته؛ براساس آخرین سرشماری در اواخر سال گذشته، 290 هزار نفر بیکار در این استان وجود دارد که 48 درصد آنان دارای تحصیلات بالای دیپلم هستند.
رشیدیان افزود: در این راستا تا اواسط تابستان سال جاری 2 واحد گندله سازی هر یک به ظرفیت تولید پنج میلیون تن در منطقه سنگان و تا اواسط پاییز امسال یک واحد گندله سازی در نیشابور، یک واحد فولادسازی در جوین، 2 کارخانه شیشه سازی و یک کارخانه کاغذ سازی، افتتاح خواهد شد.
وی اظهار کرد: از محل طرح رونق اشتغال در حوزه کشاورزی، 11 پروژه کشاورزی در حوزه باغداری، دامداری و احداث گلخانه با هزینه 9 هزار و 970 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای پنج هزار و 650 نفر طی امسال و اوایل سال آینده در خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.
رشیدیان به اقدامات ارزشمندی که در حوزه ی تامین زیر ساخت ها در استان و حاشیه ی شهر مقدس مشهد انجام شده اشاره و خاطر نشان کرد: گاز رسانی به روستاها، برق رسانی، تامین کلاس های درس، احداث مراکز و خانه های بهداشت و راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب، از جمله ی آن ها است.
وی افزود: در حوزه ی تامین امنیت نیز فعالیت های گسترده و مطلوبی صورت گرفته و امروز خراسان رضوی از جمله امن ترین استان های کشور به شمار می رود.
استاندار خراسان رضوی در پایان از علما و روحانیون حاضر در جلسه خواست تا برای موفقیت تمامی کارگزاران، در تشخیص تکلیف و عمل به موقع در راستای عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم دعا کنند.

روز قدس، ظهور زیباترین جلوه از وحدت ملت بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی است

استاندار خراسان رضوی در پیامی از تمامی مردم روزه دار استان، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این پیام، روزجهانی قدس را نه تنها روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین که روز اتحاد امت های اسلامی و مظهر حشمت و سیادت قلب های تپنده، مشت های گره کرده و فریادهای رسایی دانست که آزادی وآزادگی امت های اسلامی را فریاد می زنند.
این روز بزرگ، نه تنها روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین، که روز اتحاد امت های اسلامی و مظهر حشمت و سیادت قلب های تپنده، مشت های گره کرده و فریادهای رسایی است که آزادی و آزادگی امت های اسلامی و انزجاراز سلطه سباعی صفتان خبیث را بر سرنوشت خویش فریاد می زنند چرا که امام راحل (رحمه الله علیه) فرمودند: روز قدس روزی است که باید به همه ابر قدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما واقع نخواهد شد.
و اینک آنچه بسیار مهم است تجلی این اراده عظیم در هر چه باشکوه تر برگزار کردن راهپیمایی وحدت بخش و دشمن شکن روز قدس است؛ بدون شک در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بار دیگر چشمان استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل غاصب نظاره گر گام های استوار و قلوب مطمئن مردان و زنان روزه داری است که در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین، حماسه ای دیگر از اتحاد و همدلی جوامع مسلمان، خلق خواهند کرد.
اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگزار تدبیر و امید از تمامی مردم شریف خراسان رضوی، زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه الاف التحیه و الثناء) برای شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس، دعوت می کنم.
از جوار بارگاه ملکوتی امام مهربانی ها؛ پیروزی و اتحاد کامل دنیای اسلام، آزادی قدس شریف، عزت و سربلندی شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.
منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *