ثبت‌نام تا یک روز مانده به حرکت کاروان‌ها ادامه دارد

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی از آغاز ثبت نام زائران پیاده رضوی ویژه ایام دهه کرامت و همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا یک روز مانده به حرکت کاروان‌ها ادامه دارد.

حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، افزود: تاکنون کاروان‌هایی از استان‌های یزد، گلستان، قم و خراسان رضوی برای سفر پیاده به مشهد اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی گفت: کاروان 170 نفری زائران پیاده رضوی از شهر بافق استان یزد هم اکنون در مسیر مشهدالرضا(ع) و در شهرستان طبس است. این کاروان فاصله هزار و 118 کیلومتری بافق- مشهد را در 28 روز طی می‌کند و سوم مردادماه وارد مشهد می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: کاروان اصلی و بزرگ این ایام نیز از نیشابور با پیش‌بینی حداقل هزار و 500 زائر حرکت می‌کند و هم‌اکنون ثبت نام برای آن در حال انجام است. این کاروان 9 مرداد از نیشابور حرکت می‌کند و در حال حاضر علاوه بر اهالی نیشابور، زائرانی از سایر شهرهای کشورمان مثل ایلام، زاهدان، بیرجند، شیراز، تهران، کرج، سبزوار و مشهد ثبت نام کردند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی افزود: محور حرکت زائران پیاده در دهه کرامت، نیشابور است. بر این مبنا ثبت نام از افراد و کاروان‌هایی که قصد حرکت از این شهر را به مقصد مشهد دارند از طریق شماره تلفن 42225060–510 انجام می‌شود.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *