تعیین تکلیف سپرده‌گذاران الزهرا و پیوند تا ۲ هفته آینده

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از تعیین تکلیف سپرده گذاران الزهرا و پیوند تا دو هفته آینده خبر داد.
علی رسولیان در زمینه تعیین تکلیف تعاونی‌های منحل شده کاسپین که در استان فعال بوده‌اند؛ گفت: در جلسه اخیر که با مدیران موسسه اعتباری کاسپین و هیئت‌های تصفیه تعاونی‌ها داشتیم تفاهماتی صورت گرفت و قرار شد طی یکی دو هفته آینده نحوه پرداخت این تعاونی‌ها به سپرده‌گذاران مشخص شود.
وی افزود: انتقال دارایی‌های تعاونی الزهرا به‌صورت کامل انجام‌شده است و در تفاهم اولیه بین هیئت تصفیه این تعاونی با مدیران کاسپین مقررشده بود که مدت سپرده‌گذاران یک‌ساله باشد و سود را بر مبنای 15 درصد به‌صورت ماه‌به‌ماه به سپرده‌گذاران الزهرا پرداخت کنند.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: شنیده‌ها حاکی است که قرار است خط اعتباری برای پرداخت و تعیین تکلیف سپرده سپرده‌گذاران تعاونی‌های منحل شده اختصاص یابد.
رسولیان تصریح کرد: انتقال دارایی‌های تعاونی پیوند نیز به پایان رسیده است و به نظر نمی‌رسد در پرداخت‌ها مشکلی وجود داشته باشد.
وی درباره تعاونی منحل شده بدر توس نیز گفت: هیئت تصفیه این تعاونی در شناسایی برخی دارایی‌های تعاونی با مشکل مواجه شده‌ و موسسه کاسپین موظف شد در این زمینه با این هیئت همکاری کند و مدیریت بدر توس را بر عهده بگیرد.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی افزود: هم اکنون در استان 16 شعبه موسسه اعتباری کاسپین به‌صورت رسمی فعالیت می کنند که 13 شعبه در مشهد و سه شعبه دیگر در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، نیشابور و سبزوار فعال هستند.
رسولیان گفت: بنا شد موسسه کاسپین، کلیه کارکنان تعاونی‌های منحل شده را با برگزاری آزمون گزینش و از میان آن‌ها کارکنان مورد نیاز خود را تأمین کند.
وی افزود: در پرداختی‌هایی که برای سپرده‌گذاران فرشتگان انجام شد مشکلاتی وجود داشت که قرار شد موسسه کاسپین با اصلاح نرم‌افزار پرداختی ثمین این شیوه را اصلاح کند و در دفترچه میزان پرداخت علی‌الحساب برای سپرده‌گذاران مشخص شود.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *