تخریب به نفع کشور نیست

نماینده تربت‌جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب به نفع کشور نیست و اعتماد مردم را سلب می‌کند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی افزود: جبهه اصلاحات این ظرفیت را دارد که به نظام کمک کرده و خیلی از گره‌های کشور را باز کند. در واقع باید این ظرفیت و پشتوانه مردمی را قدر بداند.

بهگزارش ایسنا، وی درباره این‌که «عدم یکپارچگی در جریان اصلاحات چه تاثیری بر اعتماد شکل گرفته مردم می‌گذارد» تصریح کرد: جریان اصلاحات یک جبهه متکثر و متنوع از فکرهای سیاسی و دیدگاه‌های مختلف است و این جبهه مبتنی بر دیدگاه‌های دموکراتیک و نقد آزاد مسائل در کشور است. به همین دلیل ممکن است برخی اختلاف نظرها در جبهه فراگیر اصلاحات که از نیروهای اصلاح‌طلب، اعتدالی و یا حتی اصولگرایان معتدل کشور تشکیل شده وجود داشته باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نکته‌ای این است که نباید اختلاف‌ها در سطح رسانه‌ها و فضای عمومی کشور به حدی دامن زده شود که اعتماد مردم که اصلی‌ترین سرمایه جبهه اصلاحات و حتی سرمایه همه گروه‌های سیاسی است، از دست بروند. در واقع این اختلافات نباید باعث شود موقعیت‌هایی که مردم با رای در اختیار این افراد قرار داده‌اند از دست دهند. ما مشابه آن را در مجلس ششم و یا در شوراهای قبلی تهران هم داشتیم که برخی اختلافات اصلاح‌طلبان چالش‌هایی را برای این‌ها ایجاد کرد.

وی افزود: امیدواریم در شورای شهر آینده تهران و گروه‌هایی که در مجلس و یا در جامعه حضور دارند آن‌چنان اجماعی با احترام به تنوع و تکثر دیدگاه‌های سیاسی بین نیروهای اصلاح‌طلب ایجاد شود که بتواتنند حداکثر خدمت‌رسانی را که نیت اصلی اصلاح‌طلبان است برای جامعه به منصه ظهور برسانند که هم رضایت مردم را جلب کنند و هم اهداف انقلاب را تامین نمایند و آن جایگاهی را که بین مردم دارند را حفظ کنند.

این عضو فراکسیون  امید مجلس خاطر نشان کرد: به نظرم جبهه اصلاحات این ظرفیت را دارد که به نظام و مردم کمک کند و خیلی از گره‌های کشور را باز کند و خود جبهه اصلاحات باید این ظرفیت و پشتوانه مردمی  را قدر بداند و باید هم نیروهای فعال سیاسی و احزاب و گروه‌ها چه در داخل مجلس و خارج از آن کمک کنیم که این اجماع ایجاد شود.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس درباره این‌که «در این شرایط تخریب تا چه اندازه به نفع یا ضرر این جریان است»، گفت: تخریب حتی به نفع کشور نیست و منافع ملی و امنیت ملی ما را خدشه‌دار می‌کند. چون موجب سلب اعتماد مردم می‌شود و اگر اعتماد مردم به گروه‌های سیاسی سلب شودکشور آسیب می بیند. در حال حاضر این اعتماد عظیمی که مردم به جریان اصلاحات دارد و کل شورای شهر در پایتخت را تحویل اصلاحات دادند این سرمایه عظیم نظام و اعتبار و قدرت نظام است که این قدرت را باید جریان اصلاحات به نحو احسن در راستای دفاع از نظام و کمک به مردم بکار گیرد.

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *