بهادری: شرایط فرش‌آرا بهتر خواهد شد

ملی‌پوش مشهدی فوتسال کشورمان گفت: باید به فرش‌آرا زمان داد تا همدلی بیشتری در این تیم شکل بگیرد. هنوز همدلی لازم در تیم پدیدار نشده اما فرصت زیادی تا پایان فصل داریم.

«قدرت بهادری»، در خصوص حضور تیمش در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: هدف ما حضوری قدرتمند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیاست، 9 روز زودتر به ویتنام آمدیم تا به آب و هوای جنوب شرقی آسیا عادت کنیم و در این بازه تمرینات خوبی هم برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه اسیر بدشانسی شدیم و درحالیکه چند بازیکن خوب در کنار خود داشتیم اما سه بازیکن خود را پیش از شروع رقابت‌ها از دست دادیم. یکی از بازیکنان به خاطر مشکلاتی که در خصوص صدور روادید داشت نتوانست عراق را ترک کند، دو بازیکن دیگر هم یکی رباط پاره کرد و دیگری از ناحیه همسترینگ با آسیب‌دیدگی شدید مواجه شد.

ملی‌پوش خراسانی تیم فوتسال کشورمان در رابطه با حضور توامان وی و فرهاد توکلی در نفت‌الاوسط گفت: سال دومی است که در این تیم عراقی حضور داریم، کنار توکلی بازی کردن واقعا نعمت است زیرا وی یک بازیکن کامل است. امیدوارم امسال بتوانیم در کنار فرهاد توکلی به قهرمانی آسیا برسیم.

بهادری در خصوص حضور حسین طیبی، دیگر بازیکن مشهدی تیم ملی فوتسال در جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: بر اساس قرارداد حرفه‌ای که با تیم‌‎های خود داریم، در زمین مسابقه رقابت می‌کنیم اما بیرون از زمین جانم را هم برای حسین طیبی می‌دهم. نیازی به گفتن نیست که حسین طیبی یکی از بهترین‌های فوتسال ایران است و رفاقت خیلی خوبی هم با وی دارم.

بهادری در خصوص نتایج فرش‌آرا خاطرنشان کرد: هنوز فکر می‌کنم بازیکنان فرش‌آرا هنوز یکدیگر را خوب نشناخته‌اند و همدلی لازم در این تیم پدیدار نشده‌است. فرصت زیادی تا پایان فصل داریم و از این بابت نگرانی وجود ندارد، قطعا شرایط در هفته‌های آتی بهتر از قبل خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *