برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک در مشهد

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان پاراالمپیکی کشورمان شهریورماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

محمود خسروی وفا، اظهار کرد: معلولین توانایی‌های بسیار زیادی دارند و  ورزش بیشترین نمود را برای نمایش توانمندی‌های آنان دارد.

وی افزود: ورزش جانبازان و معلولین و افتخار آفرینی در پارالمپیک از موفقیت‌های انقلاب اسلامی بوده‌است، جانبازان و معلولین در ایران افتخارآفرینی‌های بسیاری کرده‌اند و هم اکنون ورزش پارالمپیک در ایران یک قطب در دنیا به حساب می‌آید و طبق اعلام فدراسیون جهانی جانبازان و معلولین ایران یکی از برترین کشورهای دنیا در زمینه توسعه ورزش بین جانبازان و معلولین است. همچنین تا کنون هیچ کشوری به جز ایران نتوانسته مسابقات و یا همایشی با حضور 5هزار نفر از این عزیزان برگزار کند.

خسروی وفا تاکید کرد: فدراسیون جانبازان و معلولین هم‌اکنون در کشور در عرصه کسب کرسی‌های بین المللی در فدراسیون‌های جهانی و آسیایی رتبه برتر را دارد، هم چنین رئیس فدراسیون جهانی از ایران، برزیل و چین به عنوان برترین کشورها در این حوزه نام می‌برد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با تاکید براینکه افتخار می‌کنیم که تبدیل به سفیرهای خوبی برای کشورمان شده‌ایم، گفت: زهرا نعمتی، سیامند رحمان و ساره جوانمردی مرزهای ناتوانی را شکستند و معنای دیگر از اراده و تلاش را برای دنیا به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مجلس و دولت یازدهم حمایت ها مناسبی از ما داشته اند و همچنین ظرفیت های قانونی بسیاری را در وزارتخانه‌ها و نهادهای اجتماعی برای حمایت از این ورزش ایجاد کرده اند.

خسروی وفا در خصوص هدف سفر خود به مشهد نیز خاطر نشان کرد: ارزیابی پیوسته و دقیق از استان‌ها داریم و به خراسان رضوی به صورت خاص نگاه می کنیم، زیرا این استان در ارزیابی های فدراسیون رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین تصریح کرد: با صحبت‌هایی که با مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی انجام داده‌ایم بنا شده شهریور ماه در مشهد همایشی برای تجلیل از 145 نفر از جانبازان معلولین و افتخار آفرین برگزار شود، همچنین در حاشیه این همایش جلسه هیات رئیسه فدراسیون نابینایان و فدراسیون جانبازان و معلولین در شهر مشهد تشکیل می‌شود  و با حضور این عزیزان بازدیدهایی از مجموعه‌های ورزشی در حوزه سخت‌افزار، انجام می‌شود در حالی که متولی این مسائل مدیر کل هر استان است اما با تعاملی که با صبوریان برقرار کرده‌ایم، بنا داریم تا ظرفیت را برای رفع مشکلات دو برابر کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *