برنامه‌های فرهنگی در دولت یازدهم شتاب داشته است

قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه‌های فرهنگی در دولت یازدهم شتاب بسیار خوبی داشته و بطور قطع در دولت دوازدهم این روند ادامه خواهد داشت لذا مدیران این حوزه باید برای عمق بخشی به اهداف دولت بیش از پیش تلاش کنند.

ناصر نبی زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر افزود: در همین چارچوب گام­های مهم و موثری برای توسعه فرهنگی در خراسان رضوی و و شهرستانها این برداشته شده است.

وی همچنین توسعه مبانی فرهنگی، هنری و عمرانی در شهرستانها را از دغدغه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اعلام و بیان کرد: مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط خاصی با حوزه‌های عمومی و فرهیختگان دارند. در حوزه عمومی و فرهیختگان پرسشهای بسیاری وجود دارد که باید ضمن پاسخگویی، به نیازها و علائق هم توجه شود.

فرماندار کاشمر نیز در این نشست گفت: به ‌رغم وجود مشکلات، تعامل منطقی و خوبی در حوزه فرهنگی این شهرستان حاکم شده است. با توجه به اینکه اقبال مردم کاشمر نسبت به برنامه‌های فرهنگی باید برای رفع مشکلات این حوزه بیش از پیش تلاش کرد.

محمدحسن فرهادی همچنین بر ضرورت شتاب در راه اندازی سینمای کاشمر تاکید و بیان کرد: در عرصه‌های فرهنگی مختلف به خصوص حوزه هنر تئاتر ظرفیت­های فراوانی در این شهرستان وجود دارد لذا جهت ایجاد بسترهای لازم به ‌منظور پرورش استعداد، انگیزه و ذوق فرهنگی و هنری هنرمندان گام‌های خوبی برداشته شده است.

در این مراسم از زحمات جواد روشندل تقدیر و حسن مدرس مقدم به‌ عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر منصوب شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *