باند سرقت با کلت کمری در مشهد متلاشی شد

یکی از عاملان اصلی باند سرقت با تهدید اسلحه کلت کمری و زنجیر در مشهد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر گفت: بامداد روز جمعه شانزدهم تیرماه، سرقت به عنف با تهدید اسلحه کمری و زنجیر از یک منزل مسکونی در محدوده بلوار سرافرازان مشهد به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: باتوجه به حساسیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری این سرقت به عنف صادر شد. شاکی پرونده در اظهارات اولیه خود گفت: سه مرد جوان با همراهی یک زن در حالیکه اساحه کلت کمری و زنجیر داشتند وارد خانه اش شده و با حمله به او و فشار دادن گردنش درحالی که در آستانه مرگ قرار داشته کیف دستی حاوی مدارک بانکی و اسناد قیمتی را به زور گرفته و متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: تحقیقات گسترده ماموران کلانتری نجفی باتوجه به سرنخ‌های موجود آغاز و با اقدامات اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی این سرقت شناسایی و دستگیر شد. این جوان 26ساله که ساکن شهرک رجایی مشهد است در بازجویی اولیه ادعا کرد، طراح این سرقت‌ها با مراجعه به او، اطلاعاتی از نگهداری اسناد و مدارک مهم و قیمتی در خانه‌ای مسکونی در اختیار دارد و می‌خواهند از این خانه سرقت کنند.

وی افزود:  تحقیقات ماموران کلانتری نجفی مشهد از این متهم که در هنگام سرقت بنابر اعتراف خودش با تهدید زنجیر سربی صاحب‌خانه را تهدید کرده همچنان ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *