باند اخلال در نظم عمومی در مشهد منهدم شد

فرمانده انتظامی خرسان رضوی گفت: گرداننده باند اخلال در نظم عمومی هسته مرکزی مشهد و یکی ار هم دستانش توسط پلیس دستگیر شدند.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر، مزاحمت برای نوامیس مردم ، درگیری خیابانی و اخاذی از کسبه در حوالی میدان عدالت و بلوار مصلی مشهد، اقدامات برای دستگیری عاملان این شرارتها آغاز شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد چهار برادر و دو تن از بستگانشان، این باند را تشکیل می دهند، بنابر این در عملیاتی غافلگیرانه و در محیطی پرازدحام یکی از برادران و یک عضو دیگر باند پس از حمله به نیروهای پلیس در نهایت توسط این نیرو دستگیر شدند. هم اکنون تلاش برای دستگیری دیگر برادران و همدست دیگرشان در این باند ادامه دارد.

در گزارش دیگری از این مرکز اطلاع رسانی، جانشین فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیری یک موتور سوار قاپ زن در این شهر خبر داد.

سرهنگ علی اکبر حسین پور گفت: پس از دریافت گزارش­هایی مبنی بر قاپ زنی از رانندگان، عملیات دستگیری این سارق در کلانتری سپاد مشهد آغاز شد. این قاب زن سرانجام روز گذشته در حالی که به قصد سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه به یک خودوری 206نزدیک می شد به دام پلیس افتاد.

در بازرسی از این متهم معتاد به مواد مخدر، یک دستگاه گوشی همراه سرقتی کشف شد و هم اکنون تحقیقات از وی ادامه دارد .

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *