از خودکشی تا فرار از کمپ ترک اعتیاد!

سه مردجوان که از کمپ ترک اعتیاد فرار کرده بودند با سرقت نافرجام و تهدید به خودکشی برای خود دردسر درست کردند.

ساعت 6 بعدازظهر بود که مرد جوان به نام صمد سه مسافر را به نشانی خیابان شهید کامیاب مشهد سوار خودروی پراید شخصی‌اش کرد. او در مقصد به خواسته مسافرانش توقف کرد اما هنگامی که پیاده شده بود تا وسایل سه مرد جوان را از صندوق عقب بردارد و به آنها تحویل دهد، دو مسافر داخل خودرو نشستند و پراید را به سرقت بردند. مالک خودرو که باورش نمی‌شد به این سادگی خودروی او را به سرقت برده باشند به دنبال سارقان می‌دوید و با فریاد و سرو صدا تقاضای کمک می‌کرد. سارقان دچار وحشت شده بودند و خودرو را به دیوار کوبیدند. پس از این اتفاق از ماشین خارج شده و پا به فرار گذاشتند و نفر سوم نیز خودش را به آنها رساند. سه مرد وارد یک ساختمان در حال ساخت شدند.

دستگیری سه سارق فراری از کمپ ترک اعتیاد:

فرمانده انتظامی مشهد درباره این پرونده گفت: درپی گزارش سرقت خودرو در خیابان شهید کامیاب به فوریت‌های پلیسی 110 تیم‌های تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند. ماموران به موقع خود را به محل رسانده و دو سارق خودرو که برادر هستند دستگیر کردند؛ اما در این لحظه سر و صدای همدست آنها توجه پلیس را به خود جلب کرد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: این مرد 44ساله که چاقویی در دست داشت روی پشت بام ساختمان مذکور ایستاده بود و تهدید می‌کرد قصد خودکشی دارد. ماموران کلانتری شهید هاشمی‌نژاد با تیزهوشی و مذاکره هوشمندانه این فرد به مواد مخدر اعتیاد داشته و مدتی در کمپ ترک اعتیاد بوده‌اند که تصمیم به فرار می‌گیرند و با کرایه خودروی سواری نقشه سرقت را طراحی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهمام که دارای سوابق کیفری نیز هتسند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *