اخبار کوتاه

  • شرافتی، فرماندار تایباد: یکی از راه های تقویت اخوت اسلامی، کنگره بزرگ حج است و این بهترین فرصت برای تقویت وحدت و اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

  • حسینی، فرماندار بینالود: با هدف ارتقاء پایداری شهرستان در مقابل تهدیدات احتمالی، نیاز به تشکیل کمیته ممیزی ضروری به نظر می‌رسد. با تشکیل این کمیته زمینه بهبود ساختارها در مقابل تهدیدات انسان ساخت و بحرانها و رخدادهای غیر مترقبه شده فراهم خواهدگردید.
  • خدابخشی، معاون فرماندار رشتخوار: امروزه در بسیاری از نقاط دنیا، جوانان با راه انداختن پویش‌ها و جنبش‌های لباس عفیفانه به دنبال از نو ساختن جامعه خود هستند و این ایران اسلامی است که باید استوارتر از گذشته پای عقاید احکام عفاف خود بایستد.
  • پرویزیان، فرماندار چناران:  با عنایت به قرار داشتن چناران در شاهراه مواصلاتی جاده آسیایی و نزدیکی به مشهد مقدس، انجام شرح وظایف و ارائه خدمات در خور دستگاه‌های خدمات‌رسان و ادارات مرتبط با امور زائرین و مسافرین در شهرستان چناران از حساسیت بیشتری نسبت به سایر شهرستان های استان برخوردار است .
  • ابراهیمی، فرماندار بجستان: جایگاه زن ایرانی از دوران قبل از اسلام که در آثار باستانی هم نمایان است، یک چهره عفیف و با حجاب است که از آراستگی خاصی برخوردار بوده است.
  • شافعی معاون فرماندار تربت‌جام: آثار و ابنیه تاریخی، صنایع دستی، مناطق تفریحی و گردشگری، بازی‌های آیینی و رسوم محلی، تربت جام را از قابلیت قابل توجه و قابل سرمایه گذاری برخوردار نموده است.
image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *