کلاهبرداری میلیاردی در بینالود

پلیس آگاهی شهرستان بینالود اعضای یک باند کلاهبرداری با فروش آپارتمان به زوجی جوان در شهر شاندیز شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی زوج جوان مبنی بر کلاهبرداری موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ نظافتی افزود: در بررسی اظهارات این زوج جوان مشخص شد که در پی تبلیغات پیش فروش واحدهای یک مجتمع مسکونی در حال ساخت در سایت واسطه گر دیوار با فروشنده تماس با آپارتمان به مبلغ دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خریداری کردند.

سرهنگ نظافتی تصریح کرد: در هنگام عقد قرارداد فروشنده با توجه به تخفیف ۶۰۰ میلیون ریالی و بهانه واهی که سایر خریداران آپارتمان های این مجتمع نبایستی از مبلغ قرارداد متوجه شوند و مراحل سند زدن را به بعد از واگذاری همه واحدهای این آپارتمان موکول که پس از اثاث کشی این واحد آپارتمانی مشخص میشود مالک اصلی آن در خارج از کشور سکونت داشته و کل ماجرا کلاهبرداری از آنان بوده است. از کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ های موجود و یکسری تحقیقات میدانی چهار عضو این باند( در نقش های فروشنده و بنگاه دار) را که عملیات‌های مجازات دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: همه مالباختگان و دروغگویی کلاهبرداران دو عامل اصلی وقوع چنین جرایمی است و عدم اعتماد کامل خصوصی در فضای مجازی و انجام تحقیقات لازم و مشورت با متخصصان راهکار پیشگیری آن است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *