کلاهبرداری به اسم «عماد»

در چهارشنبه تلخ پایتخت و اوج حملات تروریستی، بیماری کودکی به نام «عماد» که با مادرش برای مداوا به مجلس رفته بود، در رسانه‌ها مطرح شد.

پیگیری‌هایی وزیر بهداشت، برای درمان بیماری مادرزادی وی به نتیجه رسید. روز گذشته عماد در بیمارستان شریعتی معاینه شد؛ سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی اعلام کرد: یک تیم تخصصی پیگیر وضعیت او است. هر تصمیمی بگیرند به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

اما در اتفاقی نه چندان خوشایند، روز گذشته خبر کلاهبرداری به اسم کمک به درمان عماد، در فضای مجازی منتشر شد.

وزارت بهداشت وارد عمل شد و به  مردم هشدار داد که مراقب شیادان باشند، درمان عماد رایگان است.

مشاور وزیر بهداشت گفت: تمام هزینه‌های درمانی عماد را وزارت بهداشت به عهده دارد و خانواده او هیچ هزینه‌ای نخواهد داد؛ البته برای تأمین هزینه‌های معیشتی با کمک نماینده گرگان پیگیریهایی صورت گرفته است ولی کمک خیرین حتما راهگشاست ولی از نظر درمانی هیچ هزینه‌ای به دوش خانواده این کودک نیست.

عباس زارع‌نژاد افزود: گویا برخی افراد شماره حساب‌هایی را اعلام کرده اند تا کمک هزینه درمان عماد را جمع آوری کنند اما با توجه به اینکه تمام هزینه‌های درمانی به عهده وزارت بهداشت است، مردم باید مراقب باشند که به عنوان انجام کار خیر در دام شیادان نیفتند.

وی تاکید کرد: در صحبتی که با مادر بیمار داشتم‌ایشان تاکید می‌کردند که غیر از کمک وزارت بهداشت تاکنون کمکی نقدی یا غیر نقدی به این خانواده نشده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *